عصبانیت کی روش از اعلام نام نکونام به عنوان دستیارش



اخبار,اخبارورزشی, فوتبال  ایران

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان دلخوری شدیدش را از عضو هیأت‌رئیسه فدراسیون اعلام کرد.

 کارلوس کی روش در جلسه هیأت‌رئیسه فدراسیون رو به اعضا گفت: «من به عنوان سرمربی اختیار دارم تا دستیارم را انتخاب کنم. پس از بررسی‌های لازم به این نتیجه رسیدم جواد نکونام به عنوان دستیار کنار من باشد. او می‌تواند در آینده یکی از مربیان بزرگ و خوب فوتبال ایران شود چون توانایی‌‌اش را دارد.»

کی روش این حرف‌ها را زد اما هیچ‌گاه نگفت نکونام از چه زمانی روی نیمکت ایران خواهد نشست. کی روش توقع داشت تا پس از هماهنگی با نکونام و کفاشیان، زمان شروع کار را تعیین کنند اما یکی از اعضای هیأت‌رئیسه فدراسیون بی‌آنکه به این مسائل توجه کند، پس از خروج از جلسه، به خبرنگاران گفت: «نکونام مربی تیم ‌ملی شد.»

کی روش پس از آنکه متوجه شد چه اتفاقی افتاده، به شدت عصبانی شد. سرمربی تیم ‌ملی می‌گفت: «چرا باید تمام اخبار به بیرون برود؟ ما هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم و تنها می‌دانیم جواد در ادامه مسیر کنار ما خواهد بود. اگر قرار بود کسی چنین خبری را اعلام کند، این کفاشیان بود نه ‌فرد دیگری. چه کسی گفت خبر مربیگری نکونام را ‌فرد دیگری اعلام کند؟»

مصاحبه روز سه‌شنبه کفاشیان هم به خوبی گواه همین موضوع بود. او دقایقی پس از مصاحبه عضو هیأت‌رئیسه فدراسیون، به خبرنگاران گفت: «هنوز حضور نکونام در تیم‌ملی قطعی نیست.»

کفاشیان با این تناقض‌گویی به نوعی خواسته کی روش را انجام داد. آنچه پیداست هنوز چارچوبی برای حضور نکونام در تیم مشخص نشده و باید تازه دو طرف در این باره به بحث و مذاکره بنشینند.

اخبار  ورزشی  -  خبر ورزشی

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------