جای بلاتر بودم استعفا می‌دادم



اخبار,اخبارورزشی,رئیس  فیفا

نایب رئیس فیفا که در انتخابات ریاست این نهاد بین المللی نتوانست به پیروزی برسد تاکید کرد که اگر جای بلاتر بود از سمتش استعفا می‌داد.

به گزارش ایسنا، شاهزاده علی بن حسین رئیس فدارسیون فوتبال اردن و نائب رئیس فیفا امید زیادی داشت که در انتخابات ریاست فیفا به پیروزی برسد اما در نهایت این سپ بلاتر بود که توانست بیشترین آرا را به خود اختصاص دهد و برای پنجمین بار پیاپی به عنوان رئیس فیفا انتخاب شود.

بن حسین در حالیکه انتخابات به دور دوم کشیده شده بود تصمیم گرفت که انصراف بدهد چرا که به خوبی می دانست هر چند کشورهای اروپایی از او حمایت می کنند اما شانسی برای برنده شدن ندارد.

این شاهزاده اردنی در گفت و گو با CNN تاکید کرد که اگر جای بلاتر بود استعفا می داد. او گفت: اتهامات زیادی به فیفا نسبت داده شده است و عده ای هم دستگیر شده اند. بلاتر باید پاسخگو باشد. درست است که تا الان اتهامی به او اثبات نشده است اما او رئیس فیفا است و باید پاسخگوی این هم اتهامات باشد.

او ادامه داد: فیفا بیشتر از اینکه یک سازمان جهانی و در خدمت مردم باشد به یک شرکت تجاری شباهت دارد. فیفا با ریاست بلاتر در درجه نخست به سوددهی فکر می کند. او می خواهد به واسطه کشورهای عضو تغذیه کند و درآمد به دست آورد این درحالی است که کمکی به این کشورها نمی کند و در مسیر پیشرفت فوتبال گام برنمی دارد. من اگر جای بلاتر بودم تا الان استعفا داده بودم.

بن حسین در پایان سخنان خود درباره این سوال که آیا به فعالیت خود در فیفا ادامه می دهد و قصد دارد که در انتخابات دوره بعدی کاندیدا شود، اینگونه پاسخ داد: نمی‌خواهم ارتباط خود را با فوتبال قطع کنم اما نمی دانم که آیا دوباره برای انتخابات شرکت می کنم یا نه. بسیاری از کشورها به دنبال تغییر در فیفا بودند و من هم به همین خاطر خود را نامزد کردم اما نتیجه چیز دیگری شد.

  اخبار ورزشی   -  ایسنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------