پشت پرده عدم حضور سیاسی در مزایده‌ها



اخبار,اخبارورزشی,سیاسی

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس این‌ روزها جلساتی را درباره این باشگاه با معاون وزیر ورزش برگزار کرده است.

ا میررضا خادم در روز‌های اخیر جلساتی با حمیدرضا سیاسی برگزار کرده که این نشست‌ها بی‌ارتباط با باشگاه پرسپولیس نیست. سیاسی مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس در فصل گذشته مبلغ 18 میلیارد تومان به این باشگاه پرداختی داشته است و انتظار می‌رفت او نیز یکی از متقاضیان خرید باشگاه پرسپولیس در مزایده‌های اخیر دو باشگاه سرخابی باشد اما او با سیاست خاصی در هیچ یک از این مزایده‌ها شرکت نکرد.

 نشست‌های اخیر سیاسی با خادم این گمانه‌زنی را تقویت کرده که مدیرعامل پیشین پرسپولیس می‌خواهد بار دیگر و این بار در مقامی متفاوت به این باشگاه بازگردد. اگرچه نصرالله سجادی مدتی است که به جای خادم امور مربوط به سرخابی‌ها را تحویل گرفته، اما انتخاب شاهرخ سبک‌دست به عنوان اسپانسر استقلال نشان می‌دهد که خادم همچنان در انتخاب اسپانسر برای دو باشگاه سرخابی نقش اساسی و اصلی دارد.

نشست‌های سیاسی با خادم همچنان ادامه دارد و اگر مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس بار دیگر به عنوان اسپانسر این باشگاه انتخاب شد نباید زیاد تعجب کرد. البته این امکان وجود دارد که سیاسی این بار به طور مستقیم در باشگاه پرسپولیس سمت نگیرد و فرد دیگری را به عنوان نماینده خود در این باشگاه منصوب کند که این فرد می‌تواند امیررضا خادم باشد.

این‌روزها شایعه مدیرعاملی امیر رضا خادم و حضور او به عنوان رئیس هیئت مدیره پرسپولیس در باشگاه پرسپولیس مطرح شده و او فعلا ترجیح می‌دهد در این‌باره سکوت اختیار کند همانند سیاسی که وقتی با او تماس گرفتیم تاکید کرد تا زمانی که چیزی قطعی نشده اظهارنظری نخواهد کرد.
 
 اخبار ورزشی  -  تسنیم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------