بلیت بازی ‌ایران و آمریکا ‌زیر ۳۰ ثانیه فروش رفت



اخبار,اخبارورزشی,بازی ‌ایران و آمریکا

ساعت 21 روز جمعه تیم ملی والیبال ایران، اولین دیدار خانگی خود در لیگ جهانی 2015 را برابر صدرنشین گروهش؛ یعنی آمریکای 17 امتیازی برگزار خواهد کرد.

 این در حالی است که قطعا تیم ما حساب ویژه‌ای روی حمایت تماشاگرانش باز کرده که با حضور پرشورشان در دو سال گذشته نشان دادند با حمایت آنها می‌شود هر حریفی را از پای درآورد.

به گزارش فرهیختگان، این سومین سال حضور ایران در لیگ جهانی است و در کنار درخشش ملی‌پوشان ایرانی در مسابقات، تماشاگران ایرانی هم توجه رسانه‌های خارجی و علاقه‌مندان به والیبال در سراسر دنیا را به خود جلب کردند.

حضور بیش از 12 هزار نفر در هر مسابقه که به میزبانی کشورمان در سالن آزادی برگزار شد به قدری مورد توجه واقع شد که به‌طور مثال سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا دیروز در بدو ورود به ایران در این باره گفت: «همه بازیکنانم شدیدا علاقه‌مند به بازی در سالن آزادی بودند و همین امر، کار مرا برای انتخاب فهرست نهایی سفر به تهران سخت کرده بود.»

اما نکته اینجاست که به غیر از تشویق‌های بی‌امان تماشاگران ایرانی هنگام برگزاری مسابقات که آنها را از سایر نقاط دنیا متمایز می‌کند.

  تصمیم موقت؛ ورود محدود با شرایطی خاص
خیلی‌ها منتظر بودند در فاصله یکی دو روز مانده به اولین دیدار ایران در دور برگشت لیگ جهانی، شاید اتفاقی بیفتد و بانوان ایرانی هم بتوانند در سالن آزادی به تشویق ملی‌پوشان بپردازند اما با صحبت‌های دیروز مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان معلوم شد خبری از صدور مجوز نیست.


 علی حسنی‌خو دیروز در این باره گفت: «در مورد حضور بانوان و خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها، دیدگاه‌های متفاوتی وجود دارد.

 بر این اساس وزارت ورزش و جوانان با مشارکت سایر نهادهای ذی‌ربط تصمیم گرفتند با رعایت موازین شرعی برای پاسخگویی به این موضوع، وارد عمل شوند که در این مورد طرح‌های مختلفی پیشنهاد و در سطوح کارشناسی و مدیریتی در حال بررسی است؛ اما تاکنون هیچ تصمیم قطعی‌ای اتخاذ نشده است.»

 حسنی‌خو در ادامه گفت: «در مورد حضور خانواده‌ها در خلال برگزاری مسابقات لیگ جهانی والیبال در تهران طبق تصمیماتی که توسط دستگاه‌های اجرایی کشور اتخاذ شده است، به فدراسیون والیبال مجوز داده شد با اولویت عوامل اجرایی، برای اعضای خانواده بازیکنان والیبال و تعدادی از هواداران تیم میهمان با صدور کارت مخصوص شرایط حضور بانوان در سالن برگزاری مسابقات را فراهم کند.»

حالا باز هم 95 درصد سکوهای سالن آزادی را مردان اشغال خواهند کرد که در کمتر از 30 ثانیه در چهار مرحله تمام بلیت‌های مسابقه اول را خریدند تا خود را آماده حمایت از شاگردان کواچ کنند.

از ساعت 10 صبح دیروز بود که فروش بلیت اینترنتی دیدار اول تیم‌های ایران و آمریکا در چهار مرحله آغاز شد. اما نکته جالب اینجا بود که در هر چهار مرحله، فروش اینترنتی بلیت با یک چشم به هم زدن به پایان رسید. در این باره با پشتیبانی سایتی که بلیت‌فروشی مسابقات را انجام می‌داد تماس گرفتیم که مسئول پشتیبانی این سایت درباره نحوه بلیت‌فروشی لیگ جهانی به فرهیختگان گفت: «فروش بلیت در چهار مرحله انجام شد که در تمامی مراحل تمامی بلیت‌های موجود زیر 30 ثانیه به فروش رفت که برای ما خیلی جالب بود. در هر لحظه حدود 15 هزار نفر آنلاین بودند و برای خرید بلیت تلاش می‌کردند.»

 هر چه بود بلیت‌های بازی اول همان دقایق اولیه به فروش رفت و آنهایی که توانسته‌اند بلیت اینترنتی تهیه کنند روز جمعه برای تشویق تیم ملی ایران خود را به سالن 12هزار نفری خواهند رساند.


 اخبار  ورزشی  -  فرهیختگان 
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------