خواسته جالب هواداران استقلال از مظلومی + عكس



جمعی از هواداران استقلال با حضور در مقابل ساختمان این باشگاه از سرمربی جدید این تیم خواستند تا عده‌ای از این بازیکنانی که به زعم آنها پولکی هستند را به این تیم نیاورد.

به‌ گزارش  جام نیوز، چیزی حدود 20 – 30 هو‌اد‌ا‌ر استقلال با تجمع در مقابل ساختمان این باشگاه در سعادت آباد نسبت به سرمربیگری پرویز مظلومی موضع گرفته اند و اعتراضشان را اعلام کرده‌اند.

 آنها با دیدن پرویز مظلومی به سمت او رفتند و با بیان این که به او علاقمند هستند از او خواستند هدایت این تیم را نپذیرد چرا که شرایط این تیم به گونه‌ای است که طبیعتا او هم نمی‌تواند در این تیم نتیجه‌ بگیرد و اگر در این تیم ماند بازیکنانی مثل رحمتی، تیموریان، نکونام، صادقی و بیگ زاده را به این تیم نیاورد چرا که به زعم آنها این بازیکنان پولکی هستند و تعصبی به استقلال ندارند.

 مظلومی هم خطاب به آنها گفت: «من هنوز با هیچ بازیکنی نهایی نکرده‌ام و از شما می‌خواهم به من اجازه دهید تا تیم را آماده کنم.»

 همچنین این هواداران از وی خواستند آتیلا حجازی را هم به استقلال نیاورد.

 پرویز مظلومی هم در جواب اعتراض شان به آنها گفت: «من به اینجا آمدم تا با شما صحبت کنم. اگر من به استقلال نیایم چه کسی بیاید؟»

 وی همچنین به معترضان گفت: «من نمی توانم اسامی بازیکنان مد نظرم را به شما بگویم.»

هواداران معتقد بودند افشارزاده می خواهد استقلال را نابود کند. آنها همچنین به مظلومی می گفتند اگر می خواهی به امید هیات مدیره باشی هفته دهم از استقلال می روی. یک هوادار گفت او در هفته دهم کله می شود!

 معترضان معتقد بودند کردنوری نمی تواند برای استقلال کاری کند. او 20 سال پیش هم در استقلال بود و هیچ کاری برای این تیم انجام نداد.

عده ای از معترضان که موافق حضور پرویز مظلومی در استقلال بودند می گفتند بازیکنان خوب به خدمت بگیرد تا وزن تیم را بالا ببرد.

 

اخبار,اخبارورزشی,  پرویز مظلومی

 

 اخبار ورزشی  -  جام  نیوز 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------