هدایتی: بلیت های بازی را مجانی نمی کردم 100 هزار نفر به ورزشگاه نمی رفتند



اخبار,اخبارورزشی,حسین هدایتی

حسین هدایتی با انتشار پستی در اینستاگرام نوشت که اگر او بلیت ها را نمی خرید 100 هزار نفر برای تماشای بازی به ورزشگاه آزادی نمی رفتند.

 هدایتی که پیش از این لیستی نزدیک به سه میلیارد هزینه برای پرسپولیس را رو کرده بود (همان لیستی که در آن عنوان شده بود به بازیکنان پرسپولیس سکه داده است، آن هم در شرایطی که پرسپولیس، امسال یکی از بدترین سالهایش را تجربه کرد.) این بار هم مدعی شد که اگر پول های او نبود هواداران پرسپولیس برای تماشای بازی های این تیم ورزشگاه آزادی را پر نمی کردند.

این در حالی است که پرسپولیسی ها هم زیر بار نمی رفتند و حرفشان این بود که به خاطر علاقه به تیم محبوبشان به ورزشگاه می روند. عادل فردوسی پور در گزارش هایش کنایه می زد، استقلالی ها برای پرسپولیسی ها جوک ساخته بودند و ....

با این حال این بار کسی دارد این حرف ها را می زند که خودش را پرسپولیسی تیر می داند و همیشه تا پای کمک به این تیم آمده او در صف اول بوده است. هدایتی در اینستاگرامش نوشته است: «اين دوستان همانهايى هستند كه فصل قبل با دريافت كمك از يك هوادار قرار بود تيم را تقويت كنند.

 

ولى متاسفانه تيم را تضعيف هم كردن. خيلى زود يادشان رفت چگونه ازمردم و يك هوادار كمك مى خواستند. كه اگر آن كمكها وحمايتهاى مردمى وغيرت بازيكنان نبود در آسيا آن حماسه ١٠٠٠٠٠ نفری به وجود نمى آمد و شايد تيم محبوب ما سرنوشت ديگرى داشت. البته ابتداى فصل قبل پول هم بود اما بى تدبيرى و نبود مديران عاشق و مورد علاقه بازيكنان و مردم آن همه حاشيه ايجاد کرد.

 

در عجبم مدير ارشد ورزش كشور که مشكلات و درد و دلهاى خود را در مورد همين مديران برايم تعريف مي كرد كه البته نزد من به امانت است، چگونه ترجيح مي دهد بازهم از اين دوستان استفاده كند. حتماً برادر مسول يادشان رفته كه فرمودند به اسپانسر (فصل قبل) گفتم فرق شما با هدايتى در اين است كه شما هر روز بحران و حاشيه درست مي كنيد ولى هدايتى بدون داشتن مسوليت بايد بيايد بحران وحاشيه كم كند. حيف كه از روى علاقه به تيم محبوبم نمى توانم زبان بگشايم. ولى اميدوارم تيم قدرتمندى بسته شود و بدون حاشيه هاى فصل قبل وارد ليگ ١٥ شويم ما مردم براى شما دوستان دعا ميكنيم و عملكرد شما را زير ذره بين خود داريم. موفق باشيد كه خيلى زود دير ميشود. يا علی»

 

اخبار  ورزشی  -  خبرآنلاین
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------