آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

آخرین خبرها از اردوی پرسپولیس در ترکیه/ احتمال پرسپولیسی شدن آندریا کالودرویچ بالا رفت



اخبار,اخبارورزشی, فوتبال  ایران

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ترکیه همچنان پیگیر پیوستن مهاجم صربستانی به این تیم است.

 بازیکنان پرسپولیس صبح امروز (چهارشنبه) به خاطر بازی عصر امروز تیم‌شان مقابل تیم گنچلربیرلیی در اتاق‌های خود استراحت کردند و قرار است در ساعت 11 به وقت محلی در جلسه توجیهی کادرفنی شرکت کنند.

در این جلسه ترکیب سرخپوشان برای بازی مذکور مشخص خواهد شد و ساعت 12 به وقت محلی نیز زمان صرف ناهار آنها خواهد بود. اعضای تیم پرسپولیس قرار است ساعت 15 به وقت محلی راهی شهر آنکارا شوند تا در ساعت 16 در ورزشگاه گنچلربیرلیی باشند. اخبار اردوی سرخپوشان در ترکیه در زیر می‌آید:

* برانکو شب گذشته (سه‌شنبه شب) باز هم بعد از شام از شاگردانش به خاطر خوب تمرین کردن و رعایت نظم و انضباط تشکر کرد.

* بازیکنان پرسپولیس سه‌شنبه شب بعد از صرف شام به مدت یک ساعت‌ و نیم وقت آزاد داشتند و از این‌رو اکثراً به سالن بیلیارد رفتند. این در حالی بود که برانکو و دستیارانش به مانند شب‌های قبل در لابی هتل مشغول صحبت شدند.

* خبر عدم توافق مهاجم صربستانی با باشگاه پرسپولیس توسط مدیربرنامه‌های این بازیکن به برانکو رسید و سرمربی سرخپوشان به وی تأکید کرد مذاکراتش را با علی‌اکبر طاهری ادامه دهد. البته در این مورد صحبت‌هایی هم بین مصطفی قنبرپور و برانکو مطرح شد. با این شرایط احتمال اینکه آندریا کالودرویچ پرسپولیسی شود خیلی زیاد است.

* سیدعلی فاطمی، بازیکن تیم پرسپولیس که همراه تیم ملی دانشجویان به کره جنوبی رفته بود در تماس با مسئولان باشگاه پرسپولیس در ترکیه اعلام کرده به زودی به اردوی سرخپوشان ملحق خواهد شد.

* مسئولان باشگاه پرسپولیس در تهران به برانکو اعلام کرده‌اند که وحید حیدریه صبح پنجشنبه (فردا) راهی ترکیه می‌شود، اما به احتمال خیلی زیاد محسن مسلمان به دلیل عفونت چشم نخواهد توانست تا پایان اردوی پرسپولیس در ترکیه به اردوی تیمش ملحق شود.

* دیدار پرسپولیس و گنچلربیرلیی در حضور تماشاگران برگزار خواهد شد، اما فقط تماشاگرانی می‌توانند از این مسابقه دیدن کنند که کارت هواداری تیم گنچلربیرلیی را داشته باشند.

* مسئولان باشگاه پرسپولیس به خبرنگراران حاضر در ترکیه اعلام کرده‌اند که فقط در تمرینات تیم می‌توانند شرکت کنند و اجازه ورود به هتل محل اقامت سرخپوشان را ندارند.

* پرسپولیسی‌ها بعد از بازی عصر امروز خود شام را نیز میهمان باشگاه گنچلربیرلیی خواهند بود.

دیدار دوستانه پرسپولیس و گنچربیرلیی از ساعت 17 امروز (چهارشنبه - به وقت محلی) در ورزشگاه اختصاصی این تیم ترکیه‌ای برگزار خواهد شد.
 
 اخبار  ورزشی -  تسنیم
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------