واکنش جالب مدافع ملی پوش به پیشنهاد عجیب استقلال



اخبار,اخبارورزشی, هاشم بیگ زاده

مدافع چپ تیم ملی می گوید استقلالی ها همانطور که گفتند او را نمی خواهند، حالا در رسانه ها اعلام کنند به این بازیکن نیاز دارند.

  برای هاشم بیک زاده مشتری ها پشت هم ردیف شده اند؛ ذوب آهن، ملوان، صبا، سایپا و حالا هم استقلال تهران! برای بیک زاده ای که تا چند روز قبل می گفتند کسی او را نمی خواهد، حالا مشتری زیاد است و این بار اوست که طنازی می کند. اما در این بین پیشنهاد استقلالی ها به او عجیب و غریب است. نزدیک به سه هفته قبل استقلالی ها اعلام کردند بیک زاده بازیکن مازاد است و می تواند به تیم جدیدی برود.

بهرام امیری در این باره گفت: «بیک زاده جزو بازیکنان تیم است اما متاسفانه همانند امیرحسین صادقی در لیست استقلال نیست و مازاد به حساب می آید.» این رفتار هاشم را بسیار ناراحت کرد. او توقع داشت حداقل باشگاه اول این مسئله را به خودش اعلام کند و سپس رسانه ها باخبر شوند.


اما حالا اتفاقات تازه ای افتاده و دوباره آبی ها سراغ بیک زاده را گرفته اند و می گویند او را می خواهند: «راستش در این چند روز تماس هایی بوده ولی فعلا نمی خواهم چیزی را باز کنم.» اما بیک زاده هنوز از رفتار استقلالی ها دلخور است؟ «من استقلالی ام و به این باشگاه علاقه دارم ولی متاسفانه با من رفتار خوبی نشد. اگر من را نمی خواستند باید تو رویم می گفتند به تو نیازی نداریم. آن وقت من هم می گفتم مخلص تان هستم و می رفتم اما در رسانه ها فهمیدم که من را نمی خواهند.

 

چند نفر از دوستانم هم تماس گرفتند و گفتند هاشم باشگاه تو را نخواسته. این رفتارها نه در شان من بود و نه در شان باشگاه استقلال.» هاشم با گلایه ادامه می دهد: «از روز اول که چیزی نگفتند. بعد از من خواستند به باشگاه بروم. رفتیم حرف هایمان را زدیم و به توافق نسبی هم رسیدیم. در حالی که منتظر بودم زمان امضای قرارداد را به من اعلام کنند، ناگهان گفتند بیک زاده را نمی خواهیم. چند هفته من را بلاتکلیف گذاشتند، این رسمش بود؟ باعث شدند من بعضی پیشنهادها را رد کنم. فکر کنم باید همان روز می رفتم و می گفتم رضایتنامه ام را بدهید.»

بیک زاده در پاسخ به این سوال که آیا عملکرد دیگر بازیکنان باعث شده تا مظلومی و استقلال دوباره سراغت بیایند، می گوید: «من که از این چیزها خبر ندارم. ولی همان موقع که من را نخواستند فهمیدم چون دو بازیکن گرفته اند من را نمی خواهند. حالا من دیگر نمی دانم چه اتفاقاتی افتاده که دوباره سراغ من آمده اند. اگر چیزی که می گویید درست باشد، این رفتار خوب نیست. هر بازیکنی باشد از این شرایط ناراحت می شود. این که یکی دیگر را تست کنند و وقتی جواب نگرفتند، دوباره سراغ من بیایند. امیدوارم که این شایعات درست نباشد.»

هاشم در پاسخ به این سوال که احتمال بازگشت شما به استقلال وجود دارد، جواب می دهد: «استقلالی ها که من را نخواستند. الان هم چیزی به صورت رسمی اعلام نکرده اند. من ندیدم کسی این حرف را زده باشد. اگر من را می خواهند همانطور که گفتند بیک زاده را نمی خواهیم، به همان شکل هم بگویند به این بازیکن نیاز داریم. نمی خواهم از الان حرفی بزنم و همه چیز را به روزهای آینده موکول می کنم.»
 
 اخبار  ورزشی  - خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------