خداحافظی فغانی، شایعه یا واقعیت؟



اخبار,اخبارورزشی,فدراسیون فوتبال

در پی اعتراضات گسترده به قضاوت فغانی در بازی پرسپولیس و ذوب آهن، خبرهایی مبنی بر خداحافظی این داور شنیده می‌شود.

به گزارش جام نیوز، بعد از قضاوت پرحاشیه علیرضا فغانی در آخرین مسابقه چهاردهمین دوره لیگ برتر میان تراکتور و نفت، این داور بین‌المللی کشورمان بعد از دوری سه ماهه از داوری، با یک قضاوت پرحاشیه دیگر به لیگ برتر بازگشت.

فغانی که در سه هفته ابتدایی لیگ پانزدهم، قضاوتی را انجام نداده بود، در هفته چهاردهم لیگ، با مسابقه حساس پرسپولیس و ذوب آهن به لیگ برتر بازگشت؛ مسابقه‌ای که شاید ابتدای مسابقه فکرش را هم نمی‌کرد به اندازه آخرین قضاوتش در لیگ مشکل‌ساز شود.

فغانی در مسابقه پرسپولیس و ذوب آهن چند اشتباه تأثیرگذار داشت، اما مهم‌ترین اشتباه وی که باعث اعتراض شدید پرسپولیسی‌ها شد، مربوط به پنالتی دقایق پایانی بود که برای ذوب آهن گرفت و خطای هند محسن بنگر که در تصاویر تلویزیونی مشخص شد که توپ به بدن بنگر برخورد کرده بود، فغانی با این پنالتی‌ای که برای ذوب آهن گرفت، باعث شکست پرسپولیس شد و هجمه گسترده‌ای علیه این داور شکل گرفت.

پرسپولیسی‌ها که معتقد هستند داورها در سه بازی گذشته تیم‌شان باعث شکست‌ آنها شده‌اند، این بار به آسانی از کنار اشتباه فغانی نگذشته‌اند و هواداران، بازیکنان و مسئولان این تیم فغانی را مقصر اصلی باخت‌شان می‌دانند.

حال با این هجمه گسترده‌ای که علیه این داور بین‌المللی کشورمان شکل گرفته است،

 

شایعاتی هم مبنی بر محرومیت طولانی مدت و حتی خداحافظی او از داوری شنیده می‌شود. در همین راستا، محسن کامرانی‌فر، عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: من اطلاعی از این موضوع ندارم و هیچ خبری مبنی بر خداحافظی فغانی از داوری نشنیده‌ام.

همچنین یدالله سلیمانی کارشناس داوری کشورمان هم از این موضوع اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: من از خداحافظی و یا محرومیت فغانی اطلاعی ندارم.

حال مشخص نیست که شایعه خداحافظی فغانی صحت دارد یا خیر ولی حتی اگر هم صحت داشته باشد، بعید به نظر می‌رسد که این تصمیم عملی شود. 


 اخبار  ورزشی  -  جام  نیوز 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------