رحیمی در 10 ثانیه طلا را از دست داد/ طلسم نشکست



اخبار,اخبار ورزشی,کشتی آزاد

نماینده وزن ۵۷ کیلوگرم کشورمان در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان با شکست در فینال، به مدال نقره بسنده کرد.

به گزارش  فارس، در ادامه مسابقات چهار وزن سوم و پایانی رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان که از ساعت 21:30 شب گذشته (شنبه) به وقت ایران در شهر لاس وگاس آمریکا آغاز شده است، حسن رحیمی نماینده وزن 57 کیلوگرم کشورمان با شکست در فینال به مدال نقره بسنده کرد.

در وزن 57 کیلوگرم که 44 کشتی‌گیر وزن‌کشی کرده‌اند، حسن رحیمی در دور اول با نتیجه 4 بر 3 مقابل پدرو جسوس از ونزوئلا به پیروزی رسید و به دور دوم رفت. وی در این مرحله نیز با نتیجه 7 بر صفر مقابل اسدلله لاچینوف از بلاروس به برتری دست یافت و به دور سوم رسید. رحیمی در این مرحله با نتیجه 3 بر یک آنتونی راموس از آمریکا را شکست داد و راهی یک‌چهارم نهایی شد، وی در این مرحله نیز نتیجه 5 بر 3 از سد هاگ جین جانگ، قهرمان بازی‌های آسیایی از کره‌شمالی گذشت و علاوه بر حضور در نیمه‌نهایی چهارمین سهمیه المپیک را برای کشتی آزاد ایران به ارمغان آورد.

رحیمی در این مرحله نیز با نتیجه 5 بر یک ویکتور لبدوف، قهرمان بازی‌های اروپایی و دارنده 2 مدال طلای 2011 و 2013 جهان از روسیه را شکست داد و فینالیست شد، اما در دیدار پایانی در حالی‌که تا ثانیه‌های پایانی از حریفش پیش بود در نهایت با نتیجه 5 بر 4 مغلوب ولادیمیر خینچگاشویلی، نایب قهرمان جهان و المپیک از گرجستان شد و به مدال نقره بسنده کرد.

رحیمی پیش از این یک مدال طلا و 2 برنز جهان را در مسابقات جهانی کسب کرده بود.

حسن یزدانی در فینال 70 کیلو و علیرضا قاسمی در رده‌بندی 74 کیلوگرم هم به میدان خواهند رفت.

به گزارش فارس، ایران در روز اول این مسابقات سه سهمیه المپیک توسط سیداحمد محمدی در 65، علیرضا کریمی در 86 و عباس طحان در 97 کیلوگرم برای ایران کسب کرده بودند. محمدی و کریمی مدال برنز هم گرفته بودند.


  اخبار  ورزشی  -  فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------