ماجرای عجیب ترزیق سرم اجباری به بازیکنان لیگ !



اخبار,اخبار ورزشی,بازیکنان فوتبال

بعد از جنجال هپاتیت، یک سوژه پزشکی جدید در فوتبال ایران خبرساز شده است.

همیشه در فوتبال ایران درباره "دوپینگ" و شیوع آن میان بازیکنان فوتبال ایران اخبار تایید نشده‌ای منتشر شده اما هیچ‌وقت این موضوع به سرانجام مشخصی نرسیده است. در محافل خصوصی به دفعات برخی بازیکنان و مربیان شناخته شده فوتبال ایران به مانوس بودن با مواد نیروزا متهم شده‌اند.

همین چند سال پیش بود که محمد مایلی‌کهن، یکی از مربیان شناخته شده و موفق لیگ ایران را متهم به مجبور کردن بازیکنانش به زدن آمپول کرد. این اتهام البته ثابت نشد؛ چون بازیکنانی که باید در این‌باره شهادت می‌دادند، حاضر به انجام آن نشدند. این روزها اما خبر جدیدی در این زمینه شنیده می‌شود. گویا یکی از مربیان باسابقه لیگ برتر اصرار داشته بازیکنانش در تمرینات یک سرم خاص بزنند. سرمی که مشخص نیست محتوایش چه بوده !

سایت نود نوشته، وقتی یکی از بازیکنان حاضر نمی‌شود این کار را انجام بدهد، خبر به گوش مدیرعامل می رسد و بین مدیر و سرمربی تنش ایجاد می‌شود. البته این مربی پیش از این هم سابقه انجام این کار را داشته؛ او چند سال قبل اصرار زیادی به تزریق آمپول دوپینگ به یکی از بازیکنان داشت که در نهایت باعث شد تست دوپینگ آن بازیکن مثبت اعلام شود. اتفاقی که باعث شد ماجرا تبدیل به بمب خبری یکی از روزنامه‌های ورزشی آن زمان شود. این مربی مطرح در سال‌های اخیر با شایعات زیادی روبرو بوده و حالا جدیدترین آن تزریق سرم به بازیکنان است.


  اخبار  ورزشی  - نود  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------