اسدی: نمی‌دانم کیه و از کدام هواپیما پیاده شده؟/ بخندد، اما کارش را درست انجام دهد



اخبار,اخبارورزشی , اسدی

دبیرکل فدراسیون فوتبال در واکنش به گفته‌های سرمربی تیم ملی فوتبال می‌گوید کفاشیان کارمند فدراسیون و کارفرمای کی‌روش است. او تاکید کرد که بخاطر نافع ملی هر کاری می‌کند

 علیرضا اسدی درباره این که کی‌روش گفته است او را نمی‌شناسد، گفت: من به ایشان تبریک می‌گویم چون در فاز دفاعی صحبت کرده است. البته من هم در فاز حمله نبودم. من به این فضا علاقه‌ای ندارم که این مباحث ادامه داشته باشد. هر کس بر اساس شان و شخصیت خودش می‌تواند هر الفاظی را برای افراد خاصی استفاده کند. جایگاه حقوقی آدم‌ها محترم است به شرطی که آنها از ادبیات مناسبی استفاده کنند. البته اگر می‌خواهند با همین ادبیات ا‌د‌ا‌مه‌ دهند ما مشکلی نداریم اما من به این فضا علاقمند نیستم.

اسدی با کنایه افزود: اگر درباره مهدی رحتمی صحبت کرده‌ام معذرت می‌خواهم! آیا من نمی‌توانم به عنوان یک شهروند حرفی بزنم؟ این همه آدم درباره عملکرد سیدمهدی رحمتی صحبت کردند. آیا همه به دنبال اختلاف هستند؟

اسدی درباره این که کی‌روش او را کارمند فدراسیون خطاب کرده نیز بیا‌ن‌ کرد: بله! من کارمند فدراسیون فو‌تبا‌ل هستم. مگر کارمند بودن ایرادی دارد؟ کفاشیان هم کارمند فدراسیون فو‌تبا‌ل است. همین کارمندان هستند که کارفرما هستند.

او در پاسخ به این سوال که یعنی شما کارفرمای کی‌روش هستید؟ توضیح داد: نه! لطفا حرف را به من نسبت ندهید. من می‌گویم کفاشیان هم کارمند فدراسیون فو‌تبا‌ل است و همین کارمند، کارفرمای کی‌روش است. بالاخره دو نفر وقتی قصد همکاری دارند با یکدیگر قراردادی امضا کنند که در یک طرف کارفرما است. به آقای کفاشیان می‌گویند کارمند فدراسیون است. اگر شما به آقای کارفرما می‌گویید کارمند است، پست پایینی است.

او ادامه داد:‌ من حذف بشوم یا نشوم، زیاد اهمیتی ندارد. هدف این است که تیم ملی ببرد و من هر کاری از دستم بربیاید در این زمینه انجام می‌دهم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال یادآور شد: من همیشه موضع دفاعی داشتم اما اینطور نیوده است که به این موضع علاقه داشته باشم. به تیم ملی کشورم علاقه دارم و اگر صحبتی هم می‌کنم در همین راستا است هر کسی با صحبت‌هایش شأن خودش را نشان می‌دهد و هرکسی نسبت به سطح فهم خودش حرف می‌زند. اینکه از هر القابی استفاده کند و هر مساله‌ای را بگوید، شخصیت خود را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: جایگاه حقوقی هر شخصی مشخص است و اینکه در راستای کار حرفه‌ای عمل کنند بیانگر همه چیز خواهد بود نه اینکه برخی صحبت‌ها فوتبال ما را خار و خفیف کند. به هر حال آرامش مسئولان تیم ملی بیشتر از همه چیز مهم است اما گویا می‌خواهند به این وضعیت ادامه دهند. من مشغول کار خودم هستم و خیلی خونسرد کارم را انجام می‌دهم و کاری به سایر مسائل هم ندارم.

اسدی در مورد اینکه کی‌روش اعلام کرده در صورت بردن نام فرگوسن از سوی شما او خنده‌اش می‌گیرد، گفت: من از خنده دیگران خوشحال می‌شوم بگذار بخندد! اما وظیفه خودش را به درستی انجام دهد. من کار خود را ادامه می‌دهم هر کس باید کار خودش را انجام دهد. صحبت کردن تحریک‌آمیز و استفاده از لحن تند نشان از ضعف شخصیت آدم‌هاست اگر من این فضا را ایجاد کردم چرا آنها وارد این فضا شدند. من جدال لفظی با کسی ندارم اگر صحبتی هم می‌کنم به خاطر تیم ملی کشورم است.

وی تاکید کرد: اصلاً نمی‌دانم این کیه و چیه و از کدام هواپیما پیاده شده است؟ من به اندازه خودم در فوتبال کشورم شاخصه‌هایی دارم، آیا بازیکن تیم ملی شاخصه نیست.

اسدی در مورد اینکه کی‌روش اعلام کرده دعوت اسدی به تیم ملی به خاطر حذف 8-9 بازیکن بوده است، گفت: اشکالی ندارد قرار نیست که هم اکنون من را به تیم ملی دعوت کنند. اگر من هم کی‌روش را به مناظره پزشکی دعوت کنم او در این زمینه بی‌سواد است اما این موضوع را نمی‌گویم. نمی‌خواهم در مورد این مسائل صحبت کنم. دنبال دعواهای شخصی نیستم بلکه تیم ملی از همه چیز مهمتر است. فکر می‌کنم عاقلان صبورتر عمل می‌کنند باید همه کمک کنیم تا تیم ملی به برتری برسد و پیروزی تیم ملی را می‌خواهیم.

دبیر فدراسیون فوتبال هم‌چنین وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره حضورش در انتخابات فدراسیون فوتبال، فقط خندید.


  اخبار  ورزشی - ایسنا  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------