مسی در انتظار یک معجزه



مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا به عقیده روابط عمومی این باشگاه و روزنامه نزدیک به بارسا هرگز به ال‌کلاسیکو نمی‌رسد.

  لیونل مسی بازیکن کلیدی تیم فوتبال بارسلونا که دوران نقاهت خود را پشت سر می‌گذارد و به هر حال وضعیت بسیار بهتری نسبت به دو هفته گذشته دارد طبق نظر کادر پزشکی باشگاه بارسلونا نمی‌تواند به ال کلاسیکو برسد. از طرفی روزنامه اسپورت کاتالونیا نیز این خبر را تایید کرده و به صورت واضح و قطعی از غیبت مسی در دربی ال‌کلاسیکو نوشته است اما در این میان شاید یک معجزه، میلیون‌ها هوادار مسی در سراسر جهان را خوشحال کند. یک معجزه که ال کلاسیکو را دیدنی کند و برای صدهاهزار فوتبال دوست در سراسر جهان بهانه‌ای برای نشستن روبروی صفحه تلویزیونی بسازد.

اخبار,اخبار ورزشی, لیونل مسی

ماساژور تیم ملی آرژانتین این روزها به دستور مدیربرنامه‌های مسی میهمان باشگاه بارسلونا است و او به دو روزنامه انگلیسی گفته که مسی به ال کلاسیکو دربی خواهد رسید. چند منبع خبری عرب زبان نیز از حضور مسی در ال کلاسیکو نوشته‌اند اما هیچیک آنقدرها عم معتبر نیستند که بشود به استنادشان، خبر اسپورت کاتالونیا را نادیده گرفت.

اخبار,اخبار ورزشی, لیونل مسی

در این میان بسیاری از هواداران مسی، دل خود را به این سناریو خوش کرده‌اند که شاید این یک حربه تاکتیکی و فریب آرایشی باشد. تصورش را بکنید، تنها نیم ساعت مانده به ال کلاسیکو، نام مسی در فهرست ترکیب اصلی تیم فوتبال بارسلونا به چشم بخورد. در هر حال باید منتظر ماند تا نتیجه نبرد تن به تن معجزه با منطق مشخص شود.


 اخبار ورزشی  -  فارس 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------