نزدیک ترین سرمربی به نیمکت سپاهان معرفی شد



اخبار,اخبارورزشی,تیم  فوتبال سپاهان

 مدیر‌عامل سپاهان می‌گوید، سرمربی فولاد گزینه نهایی آنهاست و این مربی کروات باید به طور شخصی رضایتنامه‌اش را از باشگاه فولاد دریافت کند تا بتوانند با او قرارداد منعقد کنند.

 در حالی که چند روز از بررسی گزینه‌های هدایت سپاهان توسط هیات مدیره این باشگاه می‌گذرد اکنون دراگان اسکوچیچ گزینه نهایی برای هدایت زردپوشان اصفهانی است اما تنها مشکل جدی این مربی کروات این است که او هنوز با باشگاه فولاد خوزستان قرارداد دارد.

اصغر باقریان درباره انتخاب اسکوچیچ و قرارداد این مربی با تیم فولاد خوزستان، اظها‌ر داشت: «از نظر ما اسکوچیچ مربی مناسبی برای هدایت سپاهان است. از بین گزینه‌های موجود او می‌تواند ما را به خواسته‌هایمان برساند. هنوز صحبت رسمی انجام نگرفته و فقط شب گذشته هیات مدیره به این جمع بندی رسید که اسکوچیچ گزینه مناسبی است.»

 مدیر‌عامل سپاهان ا‌دا‌مه‌ داد: «روال کار این است که ما با کسانی مذاکره کنیم که قراردادی نداشته باشند. پیش از این اسکوچیچ اعلام آمادگی کرده بود که می‌تواند سپاهان را هدایت کند و خودش هم باید رضایت‌نامه اش را دریافت کند و فعلا منتظر پاسخ او هستیم.»


همچنین مدیر برنامه‌های این مربی کروات تصریح کرد که قرارداد اسکوچیچ با سپاهان منوط به موافقت باشگاه فولاد است که آنها امروز پاسخ‌شان را می‌دهند.

 اخبار ورزشی  -  ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------