حسینی: چرا آینده‌‌های فوتبال پس از مصدومیت به حال خود رها می‌شوند؟/ هیچ امکانات و حمایتی در کار نیست



اخبار,اخبارورزشی,  سیدجلال حسینی

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: بازیکنانی که آینده فوتبال ایران هستند، خیلی راحت پس از مصدومیت به جای رسیدگی به وضعیتشان، به حال خود رها می‌شوند.

  سیدجلال حسینی پس از مصدومیتی که داشت این روزها آماده می‌‌شود تا آرام آرام دوباره به میادین بازگردد.

به همین بهانه و البته دیدارهای تیم ملی مقابل ترکمنستان و گوام و البته عملکرد خط دفاعی این تیم خبرنگار فارس گفت و گویی را با مدافع تیم ملی و نفت تهران انجام داده که متن آن را در زیر می‌خوانید:

مصدومیتت به کجا رسید. گویا آرام آرام به بازگشت به میدان نزدیک می‌شوی؟
تمرینات آماده‌سازی برای بازگشت به میدان را انجام می‌دهم اما هنوز به تیم اضافه نشده‌ام. البته این درخواست منصوریان است و خواسته تا برای بازگشت ریسک نکنم، با این حال هر زمان که سرمربی نفت از من بخواهد کارهای تمرینی همراه با تیم را آغاز خواهم کرد.

در مجموع وضعیتت چطور است؟
از لحاظ بدنی مشکل خاصی ندارم و تمرینات هوازی را هر روز انجام می‌دهم. فقط پزشکان تیم به من پیشنهاد داده‌اند تا برای بازگشت عجله نکنم چون بازگشت زودهنگام ریسک است و می‌تواند به تشدید ناحیه مصدوم شده منجر شود. آنها گفته‌اند اگر مصدومیتم به طور کامل برطرف شود می‌توانم با توان صددرصد به میدان بازگشته و نفت را همراهی کنیم.


در مورد مصدومیت بازیکنان ملی‌پوش و عدم رسیدگی‌ به آنها گویا گلایه‌هایی را مطرح کرده بودی؟
الان به طور مثال خود من فیزیوتراپی یک جا می‌روم، استخرم جای دیگر است و بدنسازی نیز یک جای دیگر! یعنی از صبح که بیدار می‌شوم برای رفع مصدومیتم باید به 3 مکان مختلف مراجعه کنم.

 یعنی اعتقاد داری که باید پشتیبانی‌ها حداقل از بازیکنان تیم ملی بیشتر شود؟
درست است. این کمترین چیزی است که بازیکنان می‌‌خواهند و فقط نباید این حمایت‌ها و رسیدگی‌ها برای ملی‌پوشان باشد. چنین مجموعه‌ای باید برای همه بازیکنان فراهم باشد تا برای رفع یک مصدومیت هر لحظه به یک مکان مراجعه نکنیم. مجموعه‌ای که هم استخر داشته باشد، هم بدنسازی و هم استخر تا دیگر برای بازیکنان مشکلات رفت و آمد به وجود نیاید.


وقتی در مورد شفاف سازی قراردادها صحبت کردی، سازمان لیگ تو را احضار کرد. از اینکه این چنین صریح و رک صحبت می‌کنی هیچگاه پشیمان نشده‌ای؟
این مسائل حقیقت است. برخی بازیکنان باید حفظ شوند. بازیکنی مثل سردار آزمون که مصدوم است در حالی که می‌توانست در تهران مداوا شود، به شهرش بازگشته است. سردار آینده فوتبال ایران است اما خیلی راحت پس از مصدومیت به جای اینکه به وضعیتش رسیدگی شود، به حال خودش رها شده است. خود من همین شرایط را دارم و بازیکنانی مانند غفوری و دیگر بازیکنانی که در تیم ملی مصدوم می‌‌شوند باید چنین شرایطی را داشته باشند و نباید پس از مصدومیت به حال خود رها شوند. این مشکلات باید خیلی زود برطرف شود اما این چنین نیست و هر روز مشکلات بیشتر می‌شود. در این خصوص باید فکری کرد تا شرایط خوبی برای بازیکنان فراهم شود.

 به تیم ملی برسیم. بازی با گوام خیلی سخت به نظر می‌رسد. باید روی یک زمین چمن افتضاح به مصاف حریف برویم.
درست است. بچه‌‌ها با یک شرایط سخت به این سفر رفتند. خستگی بازی با ترکمنستان در تن‌هایشان بود که خستگی این سفر نیز به آنها اضافه شد و فشار مضاعفی به آنها آمد. البته بازیکنان در مقابل ترکمنستان بازی خوبی انجام دادند. با این حال تیم ملی در زمین چمن مصنوعی یک بازی سخت را با تیمی مثل گوام در پیش دارد که تا به حال در زمین خودش شکستی را تجربه نکرده است. بازیکنان باید این شرایط را درک کنند و فکر می‌کنم اگر فردا ببریم تقریبا صعودمان قطعی می‌شود هرچند که حریف اصلی‌مان در این گروه عمان است و به نظر می‌رسد جنگ اصلی برای صدرنشینی در دیدار با این تیم در تهران خواهد بود.

 با این مصدومیت در حسرت انجام صدمین بازی ملی ماندی؟
این چنین نیست. وقتی بازی بازیکنانی مثل کنعانی‌زادگان، پورقاز و پورعلی گنجی را می‌بینم این احساس به من دست نمی‌دهد. عملکرد خط دفاعی تیم ملی در دیدار با ترکمنستان عالی بود. در کنار این بازیکنان در حال حاضر مدافعان وسط دیگری مانند سیامک کوروشی از نفت، شجاع خلیل‌زاده از تراکتورسازی و محمدرضا خانزاده از فولاد و همچنین امین حاج‌محمدی و هادی محمدی از استقلال و ذوب‌آهن نیز حضور دارند که در لیگ بازی‌های خوبی را به نمایش می‌گذارند و در آینده رقیبان سختی برای هم هستند تا بتوانند خود را نشان داده و پیراهن تیم ملی را بر تن کنند.


  اخبار ورزشی  -  فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------