برای رکورددار بازی در لیگ برتر; کاش عجله نمی‌کردی



اخبار,اخبار ورزشی, رحمتی

 
فکرش را هم نمی‌کرد که چنین روز و روزگاری داشته باشد. سیدمهدی رحمتی، مرد اول استقلال، تکیه استقلال، ‌ستاره استقلال، گرانقیمت‌ترین بازیکن استقلال و شاید بهترین دروازه‌بان حال حاضر فوتبال ایران، حالا رکورددار بازی در لیگ برتر است. البته او رکورددار بازی در لیگ برتر به‌عنوان یک دروازه‌بان است. 350 بازی در 15 سال در لیگ برتر فوتبال ایران، رکورد کمی نیست.

 

بازی خوب مقابل فولاد خوزستان که منجر به پیروزی دو بر صفر استقلال شد و کلین‌شیت دیگری در کارنامه سیدمهدی ثبت شد، سیصدوپنجاهمین بازی رحمتی در لیگ برتر بود. رحمتی رکورددار کلین‌شیت هم هست. البته او بازی در لیگ برتر را در فجر شهیدسپاسی شروع کرد و پس از فجر در مس کرمان، سپاهان، پیکان و استقلال این رکورد را به‌جا گذاشت. حالا برای خودش هم باورکردنی نیست که در تیم ملی فوتبال ایران جایگاهی نداشته باشد. ماجرای درگیری او با کی‌روش پس از سه سال، هنوز هم سوژه رسانه‌هاست. خودش که اصلا دوست ندارد در این باره حرف بزند. آخرین‌بار کسی یادش نمی‌آید که رحمتی کی درباره ماجرای اختلافش با کی‌روش حرف زده باشد. او حذف شد، خیلی راحت هم حذف شد. آنقدر راحت که نمی‌شود توصیفش کرد.

 

سیدمهدی رحمتی پس از به اختلاف خوردن با کی‌روش، کنار گذاشته شد. مسائلی بین کی‌روش و رحمتی اتفاق افتاد که بارها و بارها درباره‌اش صحبت شده و مطلب نوشته شده، اما سرمربی تیم ملی ایران، به خاطر حفظ اصولش، مهدی رحمتی را کنار گذاشت و هرگز حاضر به بخشش وی نشد. سیدمهدی رحمتی و هادی عقیلی شرایط مشابهی داشتند. آن زمان که کی‌روش رحمتی را کنار گذاشت، کمتر کسی فکر می‌کرد تیم ملی به جام‌جهانی 2014 صعود کند. مشاوران رسانه‌ای و غیررسانه‌ای رحمتی به وی گفته بودند تیم ملی به هیچ‌وجه به جام‌جهانی صعود نمی‌کند و خیالش راحت باشد که پس از مسابقات مقدماتی تیم ملی با مربی جدید کارش را شروع می‌کند و مطمئنا سیدمهدی رحمتی به تیم ملی برمی‌گردد.

 

تیم ملی در کمال ناباوری همگان سه بازی آخرش را مقابل قطر، لبنان و کره‌جنوبی برد و به صورت مستقیم به جام‌جهانی رفت و این مهدی رحمتی بود که سوخت. سیدمهدی در خداحافظی عجله کرد و حالا باید از حضور در تیم ملی محروم باشد. کی‌روش از اصولش کوتاه نمی‌آید و حالا باید همه طرفداران سیدمهدی رحمتی و خودش باور کنند تا زمانی که کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی است، سیدمهدی رحمتی، رکورددار بازی و کلین‌شیت در لیگ برتر، در تیم ملی جایی ندارد.

 

اخبار  ورزشی -  فرهیختگان 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------