مخالف سرسخت کروش دوباره او را به مناظره دعوت کرد



اخبار,اخبار ورزشی,دبیر کل فدراسیون فوتبال

 دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت که اگر کروش می خواهد حرف غیر فنی بدهد، بهتر است در تلویزیون مناظره کنند.

 علیرضا اسدی و کارلوس کروش، چندی قبل دستور آتش بس دادند و به اختلاف های رسانه ای خود پایان دادند اما دبیر کل فدراسیون فوتبال باز هم کارلوس کروش را به یک مناظره تلویزیونی دعوت کرده است.

 

اسدی اخیرا در مصاحبه که با خبرآنلاین داشت گفت با کسی دعوا ندارد. او وقتی با این سوال مواجه شد که گویا کروش به خاطر دخالتش در مسایل فنی تیم ملی و تاکید روی دعوت رحمتی ناراحت است، جواب داد: «مگر من دخالت کردم؟ فقط نظر خودم را به عنوان یک فرد گفتم.» اسدی امروز اما دوباره درباره کروش حرف زد و در پاسخ به اظهارات سرمربی تیم ملی که چندی قبل گفته بود دستاورد او برای فوتبال هیچ بوده، به فارس گفت: «آن کسی که در زمین صحبت می‌کند باید در زمین صحبت کرده و فنی هم صحبت کند و خارج از زمین اصلا اجازه ندارد صحبت کند. اگر هم قصد دارند غیرفنی صحبت کنند می‌توانیم در مناظره مستقیم تلویزیونی مشکل‌مان را حل کنیم!» بدین ترتیب دبیر کل فدراسیون فوتبال بار دیگر کارلوس کروش را به یک مناظره زنده تلویزیونی دعوت کرد.

 

او دفعه قبل وقتی این کار را کرد، با چنین واکنشی از سوی کروش روبرو شد: «بنده سرمربی تیم ملی ایران هستم و قبل از ورود به اینجا در 2 مقطع مختلف سرمربی تیم ستارگان فوتبال دنیا بوده ام و دو بار توانسته ام به قهرمانی جهان برسم و دو بار قهرمانی در اروپا و یک بار هم قهرمانی در باشگاههای اروپا را تجربه کرده ام و قهرمانی های مختلفی را در انگلیس، پرتغال، اسپانیا و ژاپن داشته ام و توانسته ام سه مرتبه تیم های ملی مختلف را به جام جهانی هدایت کنم. چرا بنده باید در یک مناظره (بازی) در مقابل فردی تفرقه انگیز و از نظر فوتبالی کاملا آماتور شرکت کنم؟ اگر شما می خواهید در زمین مناسب (فدراسیون فوتبال) این بازی را انجام دهید می توانید با حضور افراد مصلح و مناسب که شخص رییس فدراسیون و اعضای هیات رییسه هستند، این بازی را با من انجام دهید. »


در واقع کروش از اسدی خواست تا در هیات رئیسه فدراسیون با او مناظره کند که در البته در نهایت این اتفاق نیفتاد. این بار و در شرایطی که کفاشیان از طرفین درخواست کرد تا به بحث های رسانه ای پایان دهند، اسدی دبیر کل فدراسیون فوتبال، چنین حرف هایی را مطرح کرده است. باید دید واکنش کفاشیان در این زمینه چه خواهد بود.


 اخبار  ورزشی  -  خبر  انلاین 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------