افشاگری نشریه آس علیه رئیس باشگاه رئال‌مادرید



اخبار,اخبارورزشی, فوتبال اسپانیا

 نشریه آس در گزارشی از رقم واقعی که رئیس باشگاه رئال‌مادرید برای خرید بال ولزی پیشین تاتنهام پرداخت است، پرده برداشت.

به گزارش ایلنا و به نقل از روزنامه آس اسپانیا، رقم واقعی که فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال‌مادرید تابستان سال 2013 برای خرید گرث بیل از تاتنهام پرداخت، 100 میلیون و 759 هزار و 417 یورو بوده است، نه 91 میلیونی که او چندین بار در گفت‌و‌گوهایش با رسانه‌های اسپانیایی ادعا کرد.

به نوشته این نشریه باشگاه رئال‌مادرید با تاتنهام توافق کرده بود که هزینه انتقال بیل به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را در چهار قسط 24.9 میلیون یورویی بپردازد که سه قسط آن پرداخت شده است و قسط آخر آن قرار است در ماه جولای امسال پرداخت شود. این در حالی است که باشگاه رئال‌مادرید همیشه تأکید داشت برای خرید بیل تنها 91 میلیون پرداخت شده و نه 100 میلیونی که نشریه آس اعلام کرده بود.

علاوه بر چهار قسطی که مجموعاً 99 میلیون و 743 هزار و 542 یورو می‌شود، رئال‌مادرید متعهد شده است که مبلغ یک میلیون و 15 هزار و 875 یورو دیگر هم به عنوان حق همکاری به تاتنهام بپردازد که مجموعاً 100 میلیون و 759 هزار و 417 یورو می‌شود و این بدان معناست که رئال برای خرید بیل رقمی به مراتب بیشتر از 96 میلیون یورویی که برای خرید کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد داد، پرداخت کرده است.

اینها جزئیاتی بودند که باشگاه رئال‌مادرید برای محرمانه نگه داشتن‌ آنها تلاش داشت و حتی در بند 15 توافقنامه که میان این باشگاه و تاتنهام نوشته شده، آمده است که تاتنهامی‌ها اجازه ندارند جزئیات قرارداد بازیکن پیشین خود را فاش کنند و باید رقم آن را 91 میلیون و 589 هزار و 842 یورو اعلام کنند. با این وجود همانطور که نشریه آس چندین بار پیش از این ادعا کرده بود، رقم قرارداد بیل بیش از 100 میلیون یورو بوده است.

رقمی که دانیل لوی، رئیس باشگاه تاتنهام برای فروش بیل به رئال می‌خواست، 91 میلیون و 589 هزار و 842 یورو بود و رئال برای پرداخت این مبلغ دو راه داشت؛ راه اول پرداخت یک‌جای مبلغ در مدت زمان 15 روز پس از ثبت‌نام بیل در فدراسیون فوتبال اسپانیا بود که در این صورت رقم انتقال او شامل 5 درصد تخفیف می‌شد و به 87 میلیون و 10 هزار و 350 یورو کاهش پیدا می‌کرد. راه دوم که گزینه انتخاب شده رئال بود، رقم انتقال بیل را به چهار قسط مساوی تقسیم می‌کرد که اولین قسط آن می‌بایست در مدت زمان 10 روز پس از انتقال بیل به رئال پرداخت می‌شد. پرداخت هزینه انتقال بیل به برنابئو به این شیوه رقم قرارداد او را افزایش می‌داد و به بیش از 100 میلیون یورو می‌رساند.


  اخبار  ورزشی  -  ایلنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------