آذری: سرنوشت نفت انتظار سه نماینده دیگر را می‌کشد/ تکلیف شود در انتخابات حاضر می‌شوم



 اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی,باشگاه ذوب آهن

مدیر‌عامل باشگاه ذوب آهن با فاجعه خواندن حذف نفت از لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد: حذف نفت شتری است که مقابل سه نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا خوابیده است.

سعید آذری در گفت‌وگو با  ایسنا ، درباره دیدار روز گذشته (شنبه) ذوب آهن و استقلال اهواز که به تساوی یک بر یک منجر شد، اظها‌ر کرد: به نظرم شگفتی این بازی داور این مسابقه بود. داور گل 100 درصد سالم ما را آفساید اعلام کرد و در جریان بازی هم خطای پنا‌لتی‌ بازیکن استقلال روی بازیکن ما دیده نشد. توپی که از کرنر به روی دروازه ارسال شده به دست بازیکن استقلال می‌خورد و داور در یک قدمی خطا نمی‌گیرد.

او با بیان این که توطئه عده‌ای علیه اصفهانی‌ها در حال جواب دادن است، گفت: در بازی با پر‌سپولیس هم بازیکن این تیم باید اخراج می‌شد، اما داور این کار را نکرد. این نظرات من نیست،‌ بلکه کارشناسان معتقد هستند که تیم‌مان در چند بازی گذشته متضرر شده است. داور بازی با استقلال اهواز جوان بود و توان کنترل چنین بازی که با سرعت بالایی در حال برگزاری بود را نداشت. باز هم می‌گویم که شگفتی این بازی داور مسابقه بود.

مدیر‌عامل باشگاه ذوب آهن در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود توطئه علیه اصفهانی‌ها در انتخابات فدراسیون فو‌تبا‌ل هم اجرا خواهد شد، تاکید کرد: امیر المومنین (ع) می‌گوید "حق گرفتنی است نه دادنی." ما با اتکا به توان خودمان حقمان را خواهیم گرفت. از بازیکنان و کادرفنی تیممان تشکر می‌کنم که در بازی با استقلال اهواز علی‌رغم این که بر خلاف بازی‌های قبل این دیدار در ورزشگاه تختی برگزار شد، نمایش خیره کننده‌ای داشتند. در چنین چمن افتضاحی چیزی از ارزش‌های تیم‌مان کاسته نشد.

آذری با بیان این که از این هفته‌ به بعد همه بازی‌ها حساس و سخت خواهد بود، یادآور شد: 10 بازی تا پایان لیگ باقی‌ مانده است و هیچ تیمی را نباید ضعیف بدانیم. بازیکنان ما به این باور رسیده‌اند که همه تیم‌ها می‌توانند خطرساز شوند. در بازی گذشته هم در نیمه نخست باید چند گل به حریف می‌زدیم. فولاد تیمی است که در نیم فصل دوم احیا شده و اسکوچیچ تیم خوبی را مهیای مسابقات نیم فصل دوم کرده است. بازی‌های فولاد و ذوب آهن همواره زیبا بوده‌اند و سعی می‌کنیم بازی منطقی را به نمایش بگذاریم.

مدیر‌عامل این باشگاه با تاکید بر این که به انتخابات فدراسیون فو‌تبا‌ل فکر نمی‌کند، ا‌دا‌مه‌ داد: تمام تمرکز من بر روی باشگاه ذوب آهن است، اما اگر تکلیف شود ممکن است در انتخابات شرکت کنم.

او با فاجعه خواندن حذف نفت تهران از لیگ قهرمانان آسیا، خاطر‌ نشان کرد: یکی از تیم‌های دارای ساختار مدیریتی که سال گذشته تنها نماینده‌مان در مرحله یک چهارم نهایی بود، در ورزشگاه آزادی حذف شد. جا دارد به عنوان یک ایرانی و ورزشکار از علی منصوریان تشکر کنم. هیچ کمکی به نفت تهران نشد تا این تیم مقابل ائتلاف کشورهای عربی موفق شود. این شتری است که مقابل سه تیم دیگر ما خوابیده و اگر اقدامی نشود دیر یا زود این سه تیم هم به مشکل می‌خورند. ما هنوز درگیر اختلافات داخلی هستیم و به راحتی نفت از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.

آذری با اشاره به حساسیت بسیار زیاد رسانه‌ها و ورزش و مسئولان ورزشی به انتخابات فدراسیون فو‌تبا‌ل، ا‌ضافه‌ کرد‌: در چنین شرایطی نفت از آسیا حذف می‌شود. تیم ‌ملی امید به المپیک راه پیدا نمی‌کند. سرمربی تیم ‌ملی استعفا می‌دهد و ما هنوز درگیر انتخابات فدراسیون فو‌تبا‌ل هستیم. انتخابات بر فو‌تبا‌ل ما سایه انداخته است و حواسمان به آن نیست. به عنوان یک مدیری که 10 تا 12 سال در ورزش حضور داشته پیشنهاد می‌کنم که فدراسیون فو‌تبا‌ل را از باشگاه‌ها جدا کنید. فدراسیون به تیم‌های ملی رسیدگی کند و باشگاه‌ها هم کار خود را انجام دهند. زمانی که بتوانیم این کار را انجام دهیم مشکلاتمان حل می‌شود.

او ا‌ضافه‌ کرد‌: تمام صحبت‌های من به خاطر شرایط موجود در فو‌تبا‌ل است. در شرایطی که قصد داریم در کشور خودمان از کشورهای عربی میزبانی کنیم کسی به تیم‌هایمان توجهی نمی‌کند. برای مبارزه با ائتلاف کشورهای عربی نیازمند حمایت مادی و معنوی مسئولان هستیم. منظور از ائتلاف عربی، ائتلاف فنی این کشورها است.

مدیر‌عامل باشگاه ذوب آهن درباره صحبت‌های منصور قنبرزاده مبنی بر این که روز قبل از بازی بازیکنان با هزینه شخصی مبالغ خورد و خوراک خود را تامین کردند، گفت: خیلی زشت است که یکی از تیم‌های وابسته به وزارت بزرگ نفت نتواند هزینه غذای تیمش را تامین کند. این موضوع را باید فاجعه بدانیم. این اتفاق آبروریزی در حد بوندسلیگا بود. تمام مصاحبه‌های ما توسط کشورهای عربی رصد و به دو زبان انگلیسی و عربی ترجمه می‌شوند و برای حیثت فو‌تبا‌ل خودمان زشت است.


  اخبار ورزشی  - ایسنا   

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------