ریبری و بنزما تبرئه شدند



اخبار,اخبار ورزشی,تبرئه شدن ریبری و بنزما


اخبار ورزشی - ریبری و بنزما تبرئه شدند

دادگاهی در فرانسه ریبری و بنزما را که متهم به برقراری رابطه غیراخلاقی شده بودند، تبرئه کرد.

به گزارش ایسنا ، فرانک ریبری و کریم بنزما، دو بازیکن فرانسوی در سال 2009 با "زاهیا دهار" دختر نوجوانی که کمتر از 17 سال سن داشت در یک کلوب شبانه رابطه جنسی داشتند که این بازتاب زیادی در رسانه‌ها داشت.

دادگاه فرانک ریبری و کریم بنزما تشکیل جلسه داد تا ادعاهایی درباره این دو فوتبالیست فرانسوی مورد بررسی قرار گیرد که در نهایت رای برای این داد که این دو بازیکن مقصر نبوده‌اند و هر دوی آنها را تبرئه کرد.

در جلسه دادگاه نه فرانک ریبری حضور داشت و نه کریم بنزما اما در نهایت دادگاه حکم تبرئه آنها را صادر کرد. کارلو آلبرتو پروسا وکیل ریبری از این حکم دادگاه ابراز خوشحالی کرد و گفت: همچنان که پیش از این هم گفتم فرانک ریبری و خانواده‌اش پس از مسائل به وجود آمده در بحران فرو رفتند اما خوشبختانه با این حکم دادگاه همه چیز ختم به خیر شد. انتظار حکم تبرئه شدن هر دو بازیکن را داشتیم که خوشبختانه در نهایت هم این گونه شد. بی صبرانه در انتظار چنین لحظه‌ای بودیم.

هر چند ریبری اعتراف کرد که با این دختر نوجوان رابطه برقرار کرده است اما کریم بنزما هرگونه رابطه ای را رد کرد هر چند دادگاه در نهایت حکم به تبرئه او نیز داد. سیلوان کورمیه وکیل بنزما هم از صدور حکم تبرئه موکلش خوشحال است. او گفت: از اول هم می دانستم که دادگاه حکم تبرئه بنزما را صادر می‌کند.

 

برای شنیدن این حکم چهار سال صبر کردیم. دوست دارم بگویم که نباید ما تا این اندازه صبر می‌کردیم چرا که از اول هم مشخص بود صحبت کردن درباره چنین مسئله‌ای بی ارزش است و نباید تا این اندازه طول می‌کشید. به هرحال در نهایت خوشحال هستیم که هر دو بازیکن تبرئه شدند.

این رسوایی که در سال 2009 اتفاق افتاد چهره فوتبال فرانسه را لکه دار کرد و باعث شد تا این تیم نتایج بسیار ضعیفی در جام جهانی 2010 کسب کند و حتی نتواند از مرحله گروهی صعود کند.
 اخبار ورزشی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------