ماجرای گلایه نفتی های پرسپولیس و اقدامات پشت پرده منصوریان



  اخباررورزشی ,خبرهای   ورزشی ,نفت

  بازیکنان سابق نفت از وصول نشدن طلب هایشان از این باشگاه گلایه دارند.

به گزارش خبرآنلاین؛ بازیکنان فصل قبل نفت که این فصل را در  پرسپولیس توپ می زنند پس از بازی امشب و درگفت و گو با خبرنگارن  درباره طلب هایشان از باشگاه سابقشان صحبت کردند و به خاطر وصول نشدن این طلب ها از مسوولین این باشگاه گلایه داشتند.

 

وحید امیری گفت مسوولین نفت با آبرو و شخصیت ما بازی می کنند و علیرضا بیرانوند هم گفت همه بازیکنان فصل قبل نفت از این باشگاه طلب داریم ولی ما را به هم پاسکاری می کنند او همچنین کنایه ای هم به سرمربی سابقش زد و گفت: منصوریان از وقتی به استقلال رفته سرش شلوغ است و بعید است به فکر طلب های ما باشد.


وحید امیری، بیرانوند و سیدجلال حسینی همچنین در محافل خصوصی و دوستانه از منصوریان انتقاد می کنند و می گویند پارسال برای او خیلی خوب بازی کردیم و او به ما گفته بود طلب مان را از باشگاه می گیرد اما حالا که به استقلال رفته، برای حل مشکل ما اقدامی نمی کند. اما مربی سابق نفت  این موضوع را رد می کند و می گوید شاید بازیکنان در جریان نباشند ولی در حال انجام یک سری اقدامات هستم و حتی جلساتی هم در این راستا داشته ام. علیرضا منصوریان براین اساس حتی نامه ای هم برای وصول طلب های خودش و بازیکنان سابق نفت تنظیم کرده که در دست بررسی است.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------