اختلاف دایی و پروین در لیست بازیکنان فصل بعد؛ پیشنهاد سلطان به 5 بازیکن و واکنش شهریار



اخبار,اخبارورزشی,فوتبال ایران


اخبار ورزشی - اختلاف دایی و پروین در لیست بازیکنان فصل بعد؛ پیشنهاد سلطان به 5 بازیکن و واکنش شهریار

از هم اکنون مذاکره سرپرست باشگاه پرسپولیس با بازیکنان مدنظرش برای فصل بعد آغاز شده است.

 هنوز اختلاف علي دايي و علي پروين تمام نشده سلطان با تهيه ليستي بلندبالا از بازيکنان مدنظر پيگير بستن تيم‌ فصل آينده است.

اين در حالي است که هنوز سرمربي و مديرعامل فصل بعد پرسپوليس مشخص نشده و علي پروين براي اينکه فرصت را از دست ندهد به دنبال جذب مهره‌هاي جديد است.

با مسجل شدن جدايي سيدجلال حسيني، عليرضا نورمحمدي و ميثم حسيني سلطان مي‌داند که در خط دفاع دچار کمبودهاي فراواني خواهند شد بنابراين به هيچ عنوان نمي‌خواهد منتظر مشخص شدن مربيان بعدي باشد.

 هر چند شايد هم علي دايي در پرسپوليس ماندگار شود اما مديرعامل موقت سرخ‌ها در خفا پيگير جذب بازيکنان فصل آينده‌اش است و به هيچ عنوان دوست ندارد تيمش در اين مورد از بقيه عقب بماند.

هادي عقيلي، محمد نصرتي و شجاع خليل‌زاده سه مدافعي هستند که نامشان در ليست خريدهاي پروين ديده مي‌شود. جالب اينکه هر سه مدافع با علي دايي ارتباط بسيار خوبي دارند و به همين دليل از مذاکره با مسئولين فعلي خودداري کردند.

همچنين حامد لک و محمد غلامي نيز بازيکناني هستند که از سوي اطرافيان پروين پيشنهاداتي را براي پرسپوليسي‌ شدن دريافت کردند.

* سکوت معني‌دار دايي
علي دايي متوجه شده که پروين مذاکره با بازيکنان موردنظرش را آغاز کرده اما او هيچ واکنشي در اين خصوص نشان نداده و بعد از اينکه نزديکانش خبر دادند که پروين صحبت با چند بازيکن ليگ‌برتر را آغاز کرده سکوت کرد و گفت: «بگذاريد آنها با هر که دوست دارند مذاکره کنند حتي در اين مورد نمي‌توانم کار خاصي کنم چرا که مديرعامل نيستم و همانطور که يک روز به پرسپوليس آمدم يک روز هم بايد از اينجا بروم.»

حتي دايي گفته: «در صورتي که بخواهم در اين تيم بمانم شک نکنيد 90 درصد بازيکنان و اسکلت تيم را حفظ خواهم کرد و اجازه نخواهم داد کسي از تيمم جدا شود.»

* سرمربي آينده براي مهره‌هاي پروين مهم است
اما وقتي هادي عقيلي، محمد غلامي و بقيه مهره‌هاي مورد نظر پروين متوجه شدند براي فصل آينده جزو گزينه‌هاي پرسپوليس هستند اعلام کردند هنوز شرايط پرسپوليس مشخص نيست، اول بايد ببينيم مديرعامل و سرمربي آينده اين تيم چه کساني هستند و وضعيت مالي به کجا مي‌کشد بعد پيشنهاد آنها را بررسي کنيم. وقتي هنوز تکليف سرمربي مشخص نشده چه جوابي داريم به آنها بدهيم.

محمد غلامي و هادي عقيلي که حضورشان در پرسپوليس جدي‌تر از بقيه است گفتند براي ما سرمربي بعدي خيلي مهم است شايد اگر با پروين قرارداد بستيم جزو گزينه‌هاي سرمربي نباشيم آن وقت تکليف چيست؟!

محمد نصرتي و شجاع خليل‌زاده هم درخصوص مذاکره با پرسپوليس نه تنها سکوت کردند بلکه گفتند تاکنون هيچ مذاکره‌اي با نزديکان پروين نداشتيم. آنها نمي‌خواهند هنوز چيزي نشده نامشان بر سر زبان‌ها بيفتد.

در خصوص پست دروازه‌باني هم مي‌گويند به احتمال زياد نيلسون از پرسپوليس رفتني است و به همين دليل نام چند دروازه‌بان در ليست سلطان ديده مي‌شود که مهم‌ترين گزينه حامد لک است.

 حتي مشاورين پروين چندين بار با اين دروازه‌بان جوان وارد مذاکره شدند که او تاکنون به علت مشخص نبودن تکليف پرسپوليس هيچ جوابي به درخواست آنها نداده است.

 هر چند لک از ته دل پرسپوليسي است اما او نيز مانند بقيه منطقي فکر کرده و مي‌گويد اگر در ليست مربي بعدي اين تيم بودم آن وقت شرايط را بررسي مي‌کنم.

* بازيکنان از خط و نشان پروين آگاه شدند
با اين شرايط بد مالي کاملا مشخص بود که اکثر بازيکنان پرسپوليس به فکر جدايي از اين تيم مي‌افتند. آن طور که شنيديم 75 درصد بازيکنان نغمه جدايي سر داده و گفتند به تيمي مي‌رويم که از لحاظ مالي هيچ دغدغه‌اي نداشته باشيم.

 واکنش علي پروين هم در اين خصوص جالب توجه است: «هر بازيکني خواهان جدايي است مي‌تواند رضايت‌نامه‌اش را بگيرد. بازيکنان بايد افتخار کنند که پيراهن تيم بزرگي مانند پرسپوليس را بر تن مي‌کنند.»

 پروين براي اينکه به جدايي طلبان ضرب شصت نشان بدهد کاري کرده تا آنها نيز از مذاکره سلطان با جانشينانشان مطلع شوند. پروين گفته بازيکنان بايد ياد بگيرند پرسپوليس با همه تيم‌ها فرق مي‌کند و نبايد اينقدر برايمان خط و نشان بکشند.

حتي در اردوي پرسپوليسي‌ها بحث جالبي بين عده‌اي از بازيکنان مانند ميثم حسيني، اميد عاليشاه، عليرضا نورمحمدي، رضا حقيقي و... صورت گرفته بود و آنها درخصوص شايعاتي که درخصوص حضور جانشينانشان در پرسپوليس شنيده مي‌شود بحث مي‌کردند.

بعضي از آنها به خاطر اينکه هنوز فصل تمام نشده اطرافيان سلطان به بعضي از بازيکنان تيم‌هاي ديگر قول پيراهن پرسپوليس را دادند ناراحت بوده و مي‌گفتند اين کار آنها نشان مي‌دهد که در صورت جدايي دايي خيلي‌ها در پرسپوليس ماندني نخواهند شد.
اخبار ورزشی - روزنامه نود

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------