پیوس: رضاییان می‌تواند برگ برنده پرسپولیس در دربی باشد/ منصوریان تحت فشار عجیبی است



  اخبارورزشی,خبرهای   ورزشی ,فرشاد پیوس

 مهاجم نامدار اسبق پرسپولیس گفت: به برانکو می‌گویم که از رامین رضاییان در دربی استفاده کند چراکه او سرشار از انگیزه است و می‌تواند برگ برنده پرسپولیس در بازی روز جمعه باشد.

فرشاد پیوس در گفت‌وگو با فارس، در خصوص دربی 83 که روز جمعه برگزار می‌شود، گفت: امسال دربی با همه بازی‌هایی که این دو تیم انجام داده‌اند فرق می‌کند چراکه پرسپولیس در جدول صدرنشین است و از طرف دیگر استقلال در رده چهاردهم قرار دارد و سال‌های قبل اختلاف این دو تیم اینقدر زیاد نبود. پرسپولیس با انگیزه است و از طرف دیگر استقلال برای اعاده حیثیت به این بازی می‌آید چراکه آنها برد می‌خواهند تا منصوریان در استقلال باقی بماند چون او تحت فشار زیادی است. از طرف دیگر پرسپولیس کاملا خونسرد وارد زمین می‌شود و روی کاغذ این تیم برنده دربی خواهد بود هرچند که در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست.

وی ادامه داد: به نظرم دربی 83 حتما گل دارد چراکه مهاجمان هر دو تیم بسیار آماده هستند و می‌توانند در این بازی گل بزنند هرچند که این را در نظر بگیرید که مدافعان پرسپولیس نسبت به استقلال بهتر هستند. مهدی رحمتی هم دروازه‌بان تیم ملی بوده و از طرفی علیرضا بیرانوند دروازه‌بان بسیار خوبی است و به نظرم همه این عوامل دست به دست هم خواهند داد تا یک دربی جذاب را تماشا کنیم.

وی در مورد آنالیز فنی‌اش از عملکرد پرسپولیس و ترکیب احتمالی این تیم تصریح کرد: خوشبختانه امسال پرسپولیس نسبت به فصل گذشته مهره‌های با ارزش‌تری دارد این موضوع دست برانکو را باز می‌گذارد تا تعویض‌های خوبی در زمان بازی انجام دهد. پرسپولیسی‌ها خیلی خوب حمله می‌کنند و خیلی خوب جمع شده و به دفاع می‌پردازند. بیرانوند دروازه‌بانی است که سال‌ها می‌تواند در پرسپولیس و تیم ملی بازی کند و در خط دفاع هم محمد انصاری و سیدجلال حسینی به هماهنگی خوبی رسیدند. به نظر من منطقی است که حسین ماهینی در این بازی دفاع چپ باشد و رامین رضاییان در دفاع راست بازی کند و من این مسئله را حتما به برانکو میگویم چراکه رضاییان کوهی از انگیزه است و می‌تواند برگ برنده ما در این بازی باشد.

پیوس اظهار داشت: از طرف دیگر امید عالیشاه و فرشاد احمدزاده تک به تک‌ها را خیلی خوب رد می‌کنند. کمال کامیابی‌نیا هم یک بازیکن درگیرشونده است که روز سختی را برای استقلالی‌ها رقم خواهد زد. او به خوبی می‌تواند تیم را بالانس کند. محسن مسلمان هم یک پلی‌میکر سرحال است که می‌تواند تیم را به خوبی راه بیندازد. در خط حمله هم علی علیپور و مهدی طارمی بسیار خوب عمل می‌کنند و می‌توانند روز سختی برای استقلالی‌ها رقم بزنند. طارمی در این چند هفته گل نزده و اگر همان طارمی سرحال باشد می‌تواند از دربی گل زدن‌هایش را آغاز کند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد وضعیت استقلال هم خاطرنشان کرد: استقلال تیم دست و پا بسته‌ای نیست و آنها با انگیزه زیادی به این بازی می‌آیند. پرسپولیسی‌ها باید مراقب امید ابراهیمی و فرشید اسماعیلی باشند. به نظرم هر تیمی که برتری عددی در خط هافبک داشته باشد می‌تواند نبض بازی را در اختیار بگیرد هرچند که از همه اینها مهم‌تر مسائل روحی و روانی است. زمانی که ما بازی می‌کردیم علی پروین از روی نیمکت بلند نمی‌شد و آرامش او به ما کمک زیادی می‌کرد و این مسئله شانس برنده شدن ما را در بازی‌ها بیشتر می‌کرد. به نظرم پرسپولیس می‌تواند این استقلال را شکست دهد.

پیوس در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی شما از این بازی چیست؟ گفت: من فکر می‌کنم این دربی برنده داشته باشد چراکه هر دو تیم خوب هستند و با همه احترامی که برای هواداران استقلال قائلم اما با همه وجود می‌خواهم که پرسپولیس برنده باشد.

وی در پایان در خصوص اینکه گلزنان احتمالی دربی را چه بازیکنانی می‌دانید؟ افزود: پیش‌بینی گلزن واقعا سخت است اما حس می‌کنم مهدی طارمی و امید عالیشاه می‌توانند گلزنان این بازی باشند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------