مربی استقلال: بودن یا نبودن امیری در ترکیب پرسپولیس فرقی برای ما ندارد



  اخبارورزشی,خبرهای   ورزشی,فوتبال

مربی تیم فوتبال استقلال امیدوار است که تیمش در بازی با پرسپولیس اولین برد را در لیگ برتر به‌دست آورد.

به گزارش  تسنیم، علی چینی در مورد دیدار روز جمعه با پرسپولیس در هفته ششم اظهار داشت: «پرسپولیس تیم بزرگی است و ما برای حریف احترام قائل هستیم. مطمئنا در این بازی دنبال گرفتن سه امتیاز هستیم تا شرایط‌مان را در جدول بهبود ببخشیم. چیزی که برای ما نگران‌کننده است بدشانسی‌های اخیر خواهد بود و امیدوارم دیگر در دربی اسیر بدشانسی نشویم.»

او در خصوص اینکه برخی شانس پرسپولیس را برای برد بیشتر می‌دانند، عنوان کرد: «هر فردی می‌تواند نظر خودش را بدهد، ولی تیم ما کاملاًّّ برای این مسابقه آماده است. بازیکنان به‌خوبی اهمیت این بازی را درک می‌کنند و امیدوارم شروع بردهای ما از بازی مقابل پرسپولیس باشد.»

چینی درباره انتقادهایی که از علیرضا منصوریان از سوی پیشکسوتان استقلال صورت گرفته است، گفت: «هر فردی اگر منتقد نداشته باشد باید به او شک کرد. مطمئنا ما به نظر منتقدان احترام می‌گذاریم، ولی بهتر است آنهایی که در گود نیستند برخی قضاوت‌ها را انجام ندهند. تیم ما الان نیاز به آرامش دارد و باید با تمرکز بالا مقابل پرسپولیس قرار بگیرد.»

مربی استقلال در واکنش به اینکه غیبت احتمالی وحید امیری در ترکیب پرسپولیس به سود آنها خواهد بود یا خیر، خاطرنشان کرد: «من برای امیری آرزوی سلامتی می‌کنم. او دو سال در نفت تهران شاگرد ما بود و یک فوتبالیست بااخلاق و توانا محسوب می‌شود. با این حال بودن یا نبودن امیری فرقی برای ما ندارد.»

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------