ادعای عجیب روزنامه «یوتارنی لیست» کرواسی درباره جانشینی کی روش



اخبار,اخبار ورزشی,مذاکره فدراسیون فوتبال ایران با کرانچار

 

اخبار ورزشی - ادعای عجیب روزنامه «یوتارنی لیست» کرواسی / کرانچار قبل از جام‌جهانی‌ جانشین کروش می‌شود!

به ادعای این روزنامه یونانی فدراسیون فوتبال ایران با کرانچار برای هدایت تیم ملی فوتبال مذاکره کرده است.

به گزارش خبرآنلاین؛روزنامه «یوتارنی لیست» کرواسی که یکی از معتبرترین نشریه‌های این کشور به حساب می‌‌آید، روز گذشته خبر عجیبی منتشر کرد.

 

این روزنامه صبح کرواسی خبر داد، زلاتکو کرانچار سرمربی سپاهان به احتمال فراوان قبل از جام‌جهانی‌ برزیل روی نیمکت تیم‌ملی ایران خواهد نشست! یوتارنی لیست با حالت سؤالی پرسید: «آیا قرار است کرانچار در اولین بازی ایران مقابل تیم‌ملی نیجریه روی نیمکت ایران بنشیند؟! آیا قرار است او سرمربی تیم‌ملی ایران شود؟» تومیسلاو ژیداک، نویسنده این خبر که از معروف‌ترین خبرنگاران ورزشی کرواسی به حساب می‌‌آید، پس از مطرح کردن این سؤال‌ها، در ادامه نوشت: «این روزها فدراسیون فوتبال ایران با کارلوس کروش مشکلات زیادی پیدا کرده است.


این مشکلات باعث شده تا شایعات زیادی درباره جدایی او از تیم‌ملی ایران مطرح شود. گمانه‌زنی‌ها می‌گویند کروش تا جام‌جهانی‌ روی نیمکت ایران دوام نخواهد آورد.» یوتارنی لیست درباره چرایی حضور کرانچار روی نیمکت ایران نوشت: «اخیراً در یک نظرسنجی مردم ایران او را به عنوان بهترین مربی خارجی فعلی لیگ کشورشان انتخاب کردند. این مربی در ایران محبوبیت بسیار زیادی دارد.

 

با توجه به این شرایط، مهمترین گزینه برای جانشینی کروش، کرانچار است. صحبت‌های اولیه هم با این مربی صورت گرفته است. در صورتی که کروش با فدراسیون فوتبال برای ادامه کار توافق نکند و کنار برود، کرانچار اولین و بزرگترین گزینه برای نشستن روی نیمکت تیم‌ملی ایران است.»

در این گزارش همچنین اشاره‌ای به تجربیات کرانچار شد. ژیداک در گزارش خود نوشت، این مربی با سابقه حضور در جام جهانی، می‌تواند گزینه مناسبی برای ایران باشد. او نوشته خود را این‌طور به پایان برد: «با این تجربه، اگر کروش ایران را ترک کند، کرانچار بلافاصله جایگزین او می‌شود.»

البته این خبر در شرایط فعلی بیشتر شبیه به «ادعا» است. هر چند خبرهای جالبی از جلسه روز پنج‌شنبه کارلوس کروش سرمربی تیم‌ملی و علی کفاشیان رئیس فدراسیون به بیرون درز نکرده اما بعید به نظر می‌رسد مشکلات مالی باعث کناره‌‌گیری مربی پرتغالی شود. فدراسیون فوتبال اخیراً پس از دریافت مبلغی از اسپانسر جدید خود توانست 5 ماه حقوق عقب افتاده کارلوس کروش را پرداخت کند.

 

علی کفاشیان روز گذشته این خبر را تکذیب کرد و گفت: «شما شک نکنید کروش تا پایان جام‌جهانی‌ به طور قطع سرمربی ماست. بعد از آن هم ان‌شاءا...می‌ماند.» شایعات حکایت از آن دارد مشکلات ادامه‌دار مالی، کروش را بسیار عصبانی کرده است. بار دیگر آینده تیم‌ملی مبهم است و هنوز کسی نمی‌تواند به طور قطع از برگزاری اردوی ایران در آفریقای جنوبی خبر بدهد.

اخبار ورزشی - خبر آنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------