گلایه شدید مولایی از فدراسیون وزنه‌برداری: چرا حکمی که قطعی نیست را منتشر کرده‌اند



  اخبارورزشی,خبرهای   ورزشی,مولایی

وزنه‌بردار فوق سنگین ایران می‌گوید، فدراسیون با چه مجوزی حکمی که هنوز قطعی نیست را در رسانه‌ها منتشر کرده است. از طرفی افرادی هم که برای او حکم صادر کردند حقوقدان نیستند.

 بهادر مولایی در گفت‌وگو با ایسنا درباره ی حکم کمیته‌ی انضباطی فدراسیون وزنه‌برداری مبنی بر اینکه او تا اطلاع ثانوی تعلیق شده است، بیان کرد: جلسه‌ای که برگزار کردند غیرقانونی بوده و زیر نظر وزارت ورزش نبوده است. همچنین رای اعلام شده در حالی که هنوز به صورت کتبی به دست من نرسیده، در سایت فدراسیون، رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی منتشر شده است. این اتفاق باعث شد با آبروی من و خانواده ام  بازی شود.

 

او ادامه داد: به من 10 روز فرصت داده شد تا به رای اعتراض کنم و این مهلت از وقتی که نامه به صورت کتبی به دستم برسد، آغاز می شود. شاید من بخواهم به حکم اعتراض کنم و کمیته انضباطی نیز رای خود را تغییر دهد اما اکنون که خبر تعلیق بهادر مولایی پخش شده است با آبروی ریخته من و خانواده‌ام چکار خواهند کرد؟ واقعا با چه مجوزی رایی که قطعی نیست را داخل رسانه‌ها منتشر کرده‌اند؟

 

وزنه‌بردار فوق سنگین ایران جلسه کمیته انضباطی را غیر قانونی دانست گفت: اشخاص داخل جلسه کمیته انضباطی حقوقدان نیستند تا حکم صادر کنند. رییس کمیته انضباطی فدراسیون آیا حقوقدان است که بخواهد حکم صادر کند؟ بالاخره باید قانون را مطلع باشند تا بتوانند حکم صادر کنند.

 

او هم‌چنین گفت: از طرفی دو نفر که در فدراسیون مشغول به فعالیت هستند در یکی از گروه‌های اجتماعی حرف‌های توهین آمیزی را به من و خانواده‌ام نسبت دادند. من این موضوع و اینکه رای کمیته انضباطی هنوز به دستم نرسیده اما در رسانه‌ها و حتی صداوسیما منتشر شده است را از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهم کرد. کسانی هم که حقوقدان باشند می دانند حق با من است.

 

مولایی در پایان تاکید کرد: هنوز هم می گویم به کسی توهین نکرده‌ام زمانی هم که حکم کمیته انضباطی به صورت کتبی به دستم برسد جواب قانع کننده‌ای به کمیته انضباطی خواهم داد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------