متن نامه‌های فدراسیون‌های جهانی ژیمناستیک و تیراندازی به فدراسیون‌های ایران + سند



  اخبارورزشی  ,خبرهای   ورزشی , فدراسیون

متن نامه فدراسیون‌های جهانی به فدراسیون‌های عضو ایران منتشر شده اما در هیچ کدام از این نامه‌ها حرفی از لغو یا تاخیر در برگزاری انتخابات نیست، این درحالی است که کمیته ملی المپیک به استناد نظر فدراسیون‌های جهانی و کمیته بین‌المللی المپیک در نامه‌ای رسمی به همه فدراسیون‌ها خواستار لغو انتخابات شده است.

 به گزارش ایسنا، پس از اینکه کمیته بین المللی المپیک با ارسال نامه‌ای به کمیته ملی المپیک اعلام کرد که دولت در امور فدراسیون ها دخالت می‌کند، به دنبال آن نیز فدراسیون‌های جهانی  با ارسال نامه‌هایی به فدراسیون‌های ورزشی ایران خواستار اساس نامه این فدراسیون‌ها شدند تا بعد از بررسی، تصویب شود. نکته جالب این است که در متن هیچ کدام از این نامه‌ها اشاره‌ای به توقف برگزاری مجامع انتخاباتی فدراسیون‌ها نشده است.

 

در نامه فدراسیون جهانی ژیمناستیک به فدراسیون ژیمناستیک ایران آمده است:

 

پیرو درخواست کمیته بینالمللی المپیک به منظور اطمینان از اینکه قوانین فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران با اصول و قوانین جنبش المپیک و فدراسیون جهانی منطبق است، از شما درخواست داریم یک نسخه از اساسنامه خود را برای بررسی و تصویب ارسال کنید. همچنین لیست اعضای فدراسیون ژیمناستیک ایران که در مجمع عمومی‌، انتخاب شده‌اند را برای ما ارسال کنید. 

 

نامه فدراسیون جهانی ژیمناستیک

  اخبارورزشی  ,خبرهای   ورزشی , فدراسیون

هم‌چنین در نامه فدراسیون جهانی تیراندازی به فدراسیون ایران آمده است:

 

جناب آقای رییس

کمیته‌ بین‌المللی  المپیک  ما را مطلع ساخت که به نظر می‌رسد همچنان مشکلات و تلاش‌هایی از جانب مقامات دولتی برای مداخله در استقلال ورزش در کشور شما وجود دارد.  بنابراین از ما خواسته است تا فدراسیون‌ ملی تماس گرفته و از موارد زیر اطمینان حاصل کنیم:

 

1. خواستار ارسال آخرین اساسنامه با جزئیات و همچنین روند تایید آن هستیم.

 

2. دریافت تاییدیه از فدراسیون ملی که تمامی مسئولان آن فدراسیون توسط مجمع عمومی و بر اساس اساسنامه‌های  مربوطه انتخاب شده‌اند و کلیات آنها جنبش  المپیک را رعایت کرده است.

 

بنابراین ما تقاضا داریم در کوتاه ترین زمان ممکن آخرین اساسنامه فدراسیون تیراندازی به همراه جزئیات تائیدات صورت گرفته از سوی مجمع عمومی را ارسال نمایید.

 

همچنین لطفا  تاییدیه‌ای از مسئولان فدراسیون تیراندازی که با انتخابات آزاد انتخاب شده‌اند را ارسال نمایید و همچنین ما را از زمان و چگونگی این انتخاب شدن‌ها مطلع سازید.

 

ما خواهشمندیم پاسخ فوری به درخواست ما دهید چرا که IOC منتظر جواب ماست.

  اخبارورزشی  ,خبرهای   ورزشی , فدراسیون

متن نامه فدراسیون جهانی تیراندازی به فدراسیون ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------