ژاوی: رونالدو برای گرفتن توپ طلا کار راحتی ندارد



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی ,ژاوی

کاپیتان پیشین بارسلونا اظهار کرد کریستیانو رونالدو در سال جاری به هیچ وجه کار راحتی برای گرفتن توپ طلا ندارد زیرا باید با لیونل مسی رقابت کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، با وجود این که کریستیانو رونالدو در سال 2016 عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت و توانست قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و یورو 2016 را به دست آورد اما ژاوی هرناندس همچنان تاکید دارد توپ طلا به راحتی به رونالدو نخواهد رسید و این ستاره پرتغالی کار سختی برای بردن این جایزه دارد.

 

ژاوی که در مراسمی برای بزرگداشت یوهان کرویف، اسطوره فقید بارسلونا شرکت کرده بود، در این زمینه به صحبت پرداخت و گفت: رونالدو در فصلی که گذشت، خوب ظاهر شد و توانست قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و یورو 2016 را به دست آورد. با این حال باید بگویم رقابت سختی برای کسب توپ طلا وجود خواهد داشت چراکه لیونل مسی اینجاست و رونالدو برای رسیدن به توپ طلا باید مسی را پشت سر بگذارد.

 

ستاره پیشین بارسلونا درباره کرویف گفت: اندیشه او بارسلونا را از دیگر تیم ها جدا کرده است. افتخار شاگردی او را نداشتم اما افتخار می کنم که از مدرسه این مربی بزرگ هستم.

 

ژاوی در ادامه درباره پپ گواردیولا که از ابتدای فصل جاری هدایت منچسترسیتی را بدست گرفته است نیز عنوان کرد: او تاثیر گذارترین مربی جهان در چند سال اخیر بوده است. او تنها چند هفته است که به عنوان سرمربی جدید منچسترسیتی شده اما خیلی سریع تاثیر خود را روی این تیم گذاشته است. منچسترسیتی با پپ کامل‌تر خواهد شد و روزهای خوبی در انتظار این تیم است.

 

منچسترسیتی با هدایت گواردیولا 6 پیروزی پیاپی را به دست آورد اما در دیدار این هفته برابر تاتنهام نخستین شکست فصل خود را متحمل شد. این تیم اما با 18 امتیاز در صدر جدول رده بندی جای دارد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------