گزینه‌های روی میز مدیرعاملی پرسپولیس چه کسانی هستند؟/ واکنش محمدرضا ساکت



اخبار ,اخبار ورزشی,مدیرعامل جدید پرسپولیس

 
اخبار ورزشی - گزینه‌های روی میز چه کسانی هستند؟
ساکت: با من برای مدیرعاملی پرسپولیس صحبتی نشده است/به فکر کارم در سازمان لیگ هستم

گزینه مدیرعاملی پرسپولیس گفت: صحبتی درباره پرسپولیس با من نشده است.

به گزارش فارس، در حالی که سال 92 رو به پایان است هنوز تکلیف هیات مدیره و مدیرعامل پرسپولیس مشخص نیست و در این میان نه از باشگاه پرسپولیس خبری به بیرون منتقل می‌شود و نه وزارت ورزش در این راه شفاف‌سازی می کند و مشخص نیست با شرایط به وجود آمده تکلیف سرخپوشان تهرانی که این روزها دچار مشکلاتی ‌هم هستند چه خواهد شد.

در این میان اما از نام‌های مختلفی به عنوان مدیرعامل بعدی پرسپولیس نام برده می‌شود. از یک طرف صحبت از حضور 4باره عباس انصاری‌فرد در مسند مدیرعاملی است و از طرف دیگر صحبت از گزینه‌هایی همانند محمدرضا ساکت و سعید فائقی می‌شود. با این همه هنوز مشخص نیست که سکان کشتی پرتلاطم پرسپولیس به دست چه کسی خواهد افتاد.

در همین خصوص محمدرضا ساکت که از او به عنوان یکی از گزینه‌های مدیرعاملی پرسپولیس نام برده می‌شود در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس این موضوع را از پایه تکذیب کرد.

ساکت در مورد اینکه او اصلی‌ترین گزینه مدیرعاملی پرسپولیس است گفت: من این موضوع را اولین‌بار است که از شما می‌شنوم و از این موضوع بی‌اطلاع هستم و اصلا صحبتی با من در این‌باره نشده است.

وی ادامه داد: من تا جایی که بتوانم در سازمان لیگ در کنار آقایان تاج و کاظمی قصد خدمت به فوتبال کشور را دارم و صحبتی با من برای مدیرعاملی پرسپولیس نشده است.

مدیرعامل اسبق باشگاه سپاهان افزود: تنها صحبتی که من می‌توانم انجام بدهم تبریک سال نو گفتن است وگرنه درباره پرسپولیس حرفی ندارم.

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------