واریز یکصد میلیارد ریال به حساب فدراسیون های ورزشی/فوتبال25میلیارد ریال گرفت



  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی ,وزارت ورزش و جوانان

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان از واریز یکصد میلیارد ریال از محل بودجه سال 95 به حساب فدراسیون های ورزشی خبرداد و گفت: 25میلیارد ریال از این اعتبار قبل از دیدار تیم های ملی ایران و کره جنوبی به فدراسیون فوتبال تخصیص داده شد.

 سید مناف هاشمی روز یکشنبه با ارائه توضیحات بیشتر در این باره به ایرنا گفت: 75 میلیارد ریال از اعتبار یکصد میلیارد ریالی فدراسیون های ورزشی در دو روز اخیر به حساب فدراسیون های قهرمانی و همگانی واریز شد.

 

وی اضافه کرد: از 25 میلیارد ریال اعتبار مربوط به فدراسیون فوتبال نیز 20 میلیارد ریال آن هفته گذشته و قبل از دیدار تیم های ملی ایران و کره جنوبی پرداخت شد و پنج میلیارد ریال دیگر آن در هفته جاری تخصیص می یابد.

 

معاون وزیر ورزش در ادامه افزود: بودجه فدراسیون فوتبال به دلیل برگزاری دیدارهای مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه زودتر از فدراسیون های دیگر پرداخت شد تا بازیکنان و کادر فنی با روحیه بالا در میدان رقابت حاضر شوند.

 

هاشمی درباره پرداخت پاداش پنج هزار دلاری وزارت ورزش و جوانان به تیم ملی فوتسال ایران که در رقابت های جام جهانی 2016 کلمبیا به مقام سوم دست یافت، توضیح داد:پاداش این بازیکنان و کادرفنی آماده پرداخت است اما منتظر اعلام برنامه های کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال برای برگزاری مراسم پرداخت پاداش ها هستیم.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------