فوتبالیست‌هایی که می‌خواهند برای تیم‌شان بیشتر از یک بازیکن باشند



  اخبارورزشی,خبرهای  ورزشی , پرسپولیس

دو بازیکن پرسپولیس که شب قبل از دیدار تیمشان مقابل مسئول باشگاه می ایستند باید بدانند که جایگاه آنها در دنیای حرفه‌ای کجاست و نظر فرگوسن و یا مدیران رئال مادرید در مورد آنها چیست.

 به گزارش مهر، یکی از مدیران ارشد باشگاه رئال مادرید در این مورد می گوید: «ما بیشتر خریدار محسوب می شویم تا فروشنده. اساس استراتژی کهکشانی بر آن بوده است که رئال مادرید یک نام تجاری است و بازیکنان و بازی ها محصولات این نام تجاری هستند. همین رویکرد آنها را در لیست پردرآمدترین باشگاه ها در بالاترین مکان قرارداد. درآمد ناخالص باشگاه از ۱۳۸ میلیون یورو در سال ۲۰۰۱-۲۰۰۰ به ۵۵۰ میلیون یورو در فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۳ افزایش نموده است».

 

آنچه خواندید پیش مقدمه ای بود برای نقد رفتار دو بازیکن پرسپولیس در اردوی این تیم آن هم شب قبل از مسابقه. مهدی طارمی و فرشاد احمدزاده چند ساعت مانده به دیدار نفت آبادان تشخیص دادند که درآمدزایی و فیلمبرداری برای پرسپولیس در این شب خوب نیست و در نتیجه جروبحث کردند و با برخورد محکم طاهری مواجه شدند و جنجالی بر پاشد.

 

مهدی طارمی و فرشاد احمدزاده را عودت می دهیم به یک جمله از مدیر ارشد: «بازیکنان و بازی ها محصولات نام تجاری رئال مادرید هستند». صرف نظر از اینکه حرف این دو بازیکن درست بوده یا غلط، منهای اینکه اصلا شب قبل از مسابقه باشگاه باید دنبال درآمدزایی باشد یا نه، این حوزه، حوزه هیچ بازیکنی در کره زمین نیست که برنامه های باشگاه را بررسی و نقد کند. حتی کریس رونالدو هم به دستور رئال مادرید باید برخی مواقع بایستد، کلاه امضا کند و با مردم در رستوران غذا بخورد.

 

هیچ چیزی جز این وجود ندارد. در واقع فوتبال یک صنعت درآمدزاست اما بازیکنان در کشورمان آنقدر از بیت المال و دولت پول گرفته اند که متوجه این موضوع نیستند. طارمی و احمدزاده باید مثل همه دیگران در درآمدزایی باشگاهشان شرکت کنند و دستورات را اجرا کنند و مسائل فنی و تصمیم سازی های مدیریتی را بگذارند برای مسئولان این کار.

 

سر آلکس فرگوسن در کناب خاطراتش می نویسد: «کی روش در مورد کین گفت که او در مسائل اردو و کیفیت هتل و موارد دیگر دخالت می کند. به کی روش گفتم که مطمئنی؟ گفت بله او می‌خواهد بیشتر از یک بازیکن باشد. و من او را از منچستر اخراج کردم»

 

طارمی همین سه ماه قبل هم با انتخاب غلط خود و سفر به ترکیه برای خودش و پرسپولیس دردسرهای زیادی درست کرد که این به پرسپولیس ضرر زد چرا که اگر طارمی در اردوی آماده سازی پرسپولیس حضور داشت امروز شرایط بسیار بهتری ایجاد می کرد.

 

به هر حال آنچه شب قبل از بازی با نفت آبادان در اردوی پرسپولیس رخ داد تنها یک دلیل داشت و آن این بود که طارمی می‌خواهد بیشتر از یک بازیکن باشد، شاید احمدزاده هم ایضا.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------