کامیابی‌نیا: از اینکه بعد از ۲ اردو به تیم ملی دعوت شدم خوشحالم/هواداران پرسپولیس لایق بهترین‌ها هستند



  اخبارورزشی ,خبرهای   ورزشی,کامیابی‌نیا,

هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از اینکه بعد از دو اردو باز هم به تیم ملی دعوت شده‌ام بسیار خوشحالم و می‌خواهم در تمامی اردوهای بعدی تیم ملی هم حضور داشته باشم.

 کمال کامیابی‌نیا در گفت‌وگو با  فارس در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر و دعوت شدنش به تیم ملی فوتبال پس از دو اردویی که در آن غایب بود صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید.

 

 بعد از دو اردو که به تیم ملی دعوت نمی‌شدی کی‌روش باز هم روز گذشته نامت را به عنوان یکی از بازیکنان دعوت شده به تیم ملی اعلام کرد.

واقعاً خوشحالم که دوباره این شانس به من داده شده تا برای تیم ملی کشورم بازی کنم. کارلوس و کی‌روش و دستیارانش نشان دادند که تمام بازی‌های لیگ را می‌بینند و همه بازیکنان را زیر نظر دارند. واقعاً از اینکه به اردوی تیم ملی دعوت شدم خوشحالم و امیدوارم تمام تلاشم را انجام دهم تا از این به بعد در تمام اردوهای تیم ملی حضور داشته باشم.

 

دوست دارم اردوهای پیاپی را در تیم ملی تجربه کنم و در نهایت به جایی که همه فوتبالیست‌ها آرزویش را دارند برسم و آن هم بازی در جام جهانی است. چرا که این بزرگ‌ترین هدف فوتبالی من است و مطمئناً تلاشم را دو چندان خواهم کرد تا نظر کادر فنی را جلب کرده و به این آرزوی بزرگ برسم. البته باید از تک‌تک هم بازی‌هایم در پرسپولیس تشکر کنم که با کمک هم نتایج خوبی برای این تیم رقم زدیم که در نهایت ثمره آن دعوت 7 ملی‌پوش از پرسپولیس به تیم ملی باشد.

 

 فکر می‌کردی به این اردوی تیم ملی دعوت می‌شوی؟

به هر حال در آن دو اردویی که دعوت نشدم قطعاً مربیان تیم ملی صلاح دیده‌اند که من نباشم و من هم مثل یک فوتبالیست حرفه‌ای با همه وجود به این تصمیم احترام گذاشتم و در مدتی که در تیم ملی نبودم همانند یک هوادار برای موفقیت تیم ملی دعا کردم. الان هم واقعاً خوشحالم و خدا را شکر می‌کنم که به تیم ملی دعوت شدم و صد درصد تلاش چند برابری انجام می‌دهم تا نظر مربیان تیم ملی را جلب کنم.

 

مطمئناً اگر مربیان تیم ملی صلاح بدانند که من بازی کنم با همه وجود بازی خواهم کرد و اگر هم صلاح بدانند که بازی نکنم برای موفقیت تیم کشورم دعا خواهم کرد. مطمئناً‌ همه ما دوست داریم تیم ملی برای دومین بار متوالی به جام جهانی برود تا یک موفقیت بزرگ را به دست بیاورد اما همه ما می‌دانیم که رسیدن به چنین موفقیتی کار آسانی نیست و باید فقط تلاش کنیم تا به هدفی که می‌خواهیم برسیم. مطمئناً کادر فنی بسیار خوبی داریم که می‌توانند این موفقیت بزرگ را برای فوتبال ایران رقم بزنند.

 

تیم ملی شرایط خوبی در جدول مسابقات انتخاباتی جام جهانی 2018 روسیه دارد فکر می‌کنی از الان بتوان گفت که تیم ملی به جام جهانی صعود کرده است؟

فکر می‌کنم که زود است بخواهیم این حرف را بزنیم البته تیم ملی شرایط بسیار خوبی دارد اما باید در نظر گرفت که راه بسیار سخت است. باید همه مسئولان و مردم دست به دست هم بدهند تا از تیم ملی حمایت کنند و باید به‌گونه‌ای امکانات فراهم شود که کادر فنی دغدغه‌ای نداشته باشد. انجام بازی‌های دوستانه و تدارکاتی به تعداد لازم که کادر فنی می‌خواهد قطعاً کمک زیادی به تیم ملی در راه صعود به جام جهانی خواهد کرد. اگر تیم ملی به جام جهانی برود برای همه بازیکنان و مربیان فوتبال خوب است و همه از آن نفع می‌بریم. حتی مردم کشورمان هم از این قضیه خوشحال می‌شوند. مطمئناً صعود تیم ملی به جام جهانی اتفاق بسیار بزرگی است که برای فوتبال ما خوب خواهد بود.

 

تیم ملی در بازی بعدی خود در راه جام جهانی باید به مصاف سوریه برود. فکر می‌کنی کی‌روش این فرصت را به تو خواهد داد که مقابل این تیم بازی کنی آن هم با توجه به اینکه سرمربی تیم ملی نشان داده علاقه خاصی به تو دارد؟

مطمئن باشید که همه تلاشم را می‌کنم تا نظر کادر فنی تیم ملی را جلب کنم. خوشبختانه در این چند هفته شرایط خوبی در لیگ برتر داشتم و خوب کار کردم و امیدوارم این فرصت به من داده شود تا مثل یک سرباز برای کشورم بجنگم.

 

 وقتی از تیم ملی خط خوردی خیلی‌ها فکر می‌کردند شاید روحیه‌ات را ببازی و دچار افت شوی اما با بازی‌های خوب برای پرسپولیس مربیان تیم ملی را مجاب کردی که باز هم تو را دعوت کنند در خصوص این موضوع هم صحبت کن.

به هر حال تمام بازیکنان در لیگ باید با همه توان‌شان برای تیم‌های باشگاهی خود بازی کنند چرا که قطعاً مربیان تیم ملی همه بازی‌ها را می‌بینند و همه بازیکنان را زیر نظر می‌گیرند و شک نداشته باشید که اگر بازیکنی در لیگ خوب بازی کند کادر فنی شانس دعوت به تیم ملی را به آنها خواهد داد. از آنجایی که می‌دانم مربیان محترم تیم ملی همه بازی‌ها را می‌بینند و آنالیز می‌کنند به همین دلیل با انگیزه بسیار زیادی بازی می‌کردم و الان هم خوشحالم که بعد از اینکه در دو اردو غایب بودم یک بار دیگر این فرصت به من داده شده تا زیر نظر کادر فنی کار کنم و امیدوارم که رضایت آنها را جلب کنم. اما باید بگویم واقعاً از دعوتم به تیم ملی خوشحالم.

 

به پرسپولیس برسیم. از 10 بازی که انجام داده‌اید توانسته‌اید صدر جدول را به خود اختصاص دهید، فکر می‌کنی این وضعیت تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟

واقعاً از این بابت خوشحالم و خدا را شکر می‌کنم که هواداران‌مان راضی هستند همه مربیان و بازیکنان در پرسپولیس سخت کار می‌کنند و خوشبختانه تماشاگران زیادی هم از بازی‌های ما استقبال می‌کنند که این موضوع برای ما یک دلگرمی است. پرسپولیس باید همه حریفانش را شکست دهد و ما با همین تفکر وارد زمین می‌شویم چون هواداران از ما برد می‌خواهند. البته چند بازی دشوار هم انجام دادیم چرا که همه تیم‌ها با توان بسیار زیادی نسبت به سایر بازی‌هایشان به مصاف ما می‌آیند و این موضوع کار را برای ما سخت می‌کند همه تیم‌ها جلوی پرسپولیس انگیزه دو چندانی دارند اما خوشحالم که با تدابیر کادر فنی و همچنین تلاش‌هایی که بازیکنان انجام می‌دهند در این 10 هفته نتایج بسیار خوبی گرفته‌ایم و امیدوارم این روند در هفته‌های باقی مانده هم ادامه داشته باشد چون هواداران ما لایق بهترین‌ها هستند و به کمتر از قهرمانی رضایت نمی‌دهند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------