محرومان مشکوک حریف پرسپولیس؛ انگشت اتهام جنجالی این بار به سوی علی دایی



اخبار ورزشی - محرومان مشکوک حریف پرسپولیس؛ انگشت اتهام جنجالی این بار به سوی علی دایی

پرسپولیس در کورس قهرمانی مورد اتهام واقع شده و آشوبی و عبدی دو محروم حریف سرخپوشان هستند، محرومانی که نگاه به صحنه اخراج و 3 اخطاره شدن شان تردید برانگیز به نظر رسیده است.

اخبار,اخبار ورزشی ,پرسپولیس

 

به گزارش جام نیوز، انگار راه گریزی نیست، بد گمانی‌ها را در این هفته‌های سرنوشت ساز لیگ برتر باید شروع کرد. داستان‌های قدیمی در فوتبال ایران به این بدگمانی‌ها می‌افزاید. راه‌آهن سوژه‌ای تازه برای حدس‌های بدبینانه است.

 بهادر عبدی و فرزاد آشوبی از عمد کارت گرفتند؟ این سوالی است که بعد از دیدن این فیلم همه ازخود می پرسند. لیگ برتر ایران در چندین سال برگزاری اش همیشه در هفته های آخر صحنه های مشکوک به فساد داشته و این صحنه ها هم مشکوک هستند.

اگر فیلم را نگاه کنید می بینید که دو بازیکن سابق پرسپولیس چطور کارت می گیرند و بازی مهم مقابل پرسپولیس را از دست می دهند. این در شرایطی است که هر دوی این بازیکنان سابقه بازی کردن در پرسپولیس را دارند  و هر دو شاگرد علی دایی هم بوده اند.

 هر چند ممکن است این اقدام کاملا یک طرفه باشد و به خاطر هواداری دو بازیکن و شانس شان برای حضور در پرسپولیس سال بعد باشد اما به هر حال عملی غیر اخلاقی و خلاف روح فوتبال است.

فردا راه آهن در شرایطی مقابل پرسپولیس قرار می گیرد که دو بازیکنش را به دلیل کارت هایی که دیدید از دست داده. این اتفاق ها در حالی رخ می دهد که تقریبا همه ادوار لیگ برتر در هفته های پایانی مشکلاتی مشابه داشته و به نظر نمی رسد فدارسیون فوتبال برنامه ای برای کنترل دقیق تر داشته باشد.

 سال گذشته ماجرای اخراج های پیاپی فرشید طالبی بازیکن سپاهان مقابل استقلال یکی از مواردی بود که به عنوان فساد در فوتبال ایران مطرح اما بدون پیگیری رها شد. می توان مدعی شد همه قهرمانی های لیگ برتر با حرف ها و حدیث هایی همراه بوده که هیچ وقت بررسی نشده است.
 اخبار ورزشی - جام نیوز
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------