زمانی : فتح‌الله‌زاده شوخی کرد/ درباره حرکت اکبرپور تصمیم می‌گیریم



  اخبارورزشی ,خبرهای   ورزشی,باشگاه استقلال

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه علی فتح‌الله زاده به شوخی گفته مدیرعامل این باشگاه است، گفت: آرزو بر بزرگان عیب نیست!

 حسن زمانی در گفتگو با مهر، درباره میزان دقیق بدهی‌های باشگاه استقلال گفت: یکی از مواردی که قرار است در جلسه هفته آینده هیات مدیره بررسی کنیم، ریز کل بدهی‌های باشگاه است. قرار است بخش مالی باشگاه این لیست را ارائه بدهد.

 

وی افزود: تا زمانی که میزان دقیق بدهی‌ها و جزئیاتش مشخص نشود، نمی توان اظهار نظری کرد. بعد از اعلام قطعی ریز بدهی‌ها، برنامه ریزی و تصمیم گیری را بر آن اساس انجام می‌دهیم.

 

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره شکایت بازیکنان خارجی از استقلال، تاکید کرد: بخش حقوقی باشگاه پیگیر است. سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه هم از طرف هیات مدیره مامور شده که به خوبی این مشکلات را حل کند.

 

زمانی درباره شکایت پروپچیچ از استقلال به فیفا، گفت: این بازیکن پیگیر مطالباتش است. با توجه به صحبت‌های افتخاری، باشگاه در تلاش است تا با پروپچیچ رایزنی کند و دوستانه این مشکل را حل کند. در غیر اینصورت، راه قانونی پیگیری می‌شود.

 

وی در پاسخ به این سئوال که «آیا جانشین منصور پورحیدری در هیات مدیره استقلال مشخص شده است؟» تصریح کرد: وزیر ورزش و جوانان شخصا دنبال این موضوع است. با نقطه نظراتی که وزیر دارد، مطمئنم کسی انتخاب می‌شود که بتواند جای خالی پورحیدری را بگیرد.

 

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در ادامه گفتگوی خود با خبرنگار مهر، درباره حرکت غیر اخلاقی سیاوش اکبرپور مربی تیم‌های پایه استقلال در مسابقه اخیر تیم جوانان این تیم، گفت: ما برخوردهای غیر اخلاقی در هر رده سنی را تایید نمی‌کنیم. استقلال یک باشگاه فرهنگی ورزشی است و تمام اعضای فنی و بازیکنان باید رعایت مسائل فرهنگی را داشته باشند. وقتی باشگاهی الگوی 30 میلیون نفر است، نباید کاری کنیم که خروجی کار نامناسب باشد.

 

وی افزود: قطعا وقتی که گزارش این اتفاقات به هیات مدیره برسد، درباره اکبرپور تصمیم گیری خواهیم کرد. برخورد ما بستگی به گزارش اتفاقات دارد.

 

زمانی درباره درگیری بهنام برزای در تمرین روز دوشنبه استقلال با محمد خرمگاه مربی این تیم هم تصریح کرد: خود برزای اظهار پشیمانی کرده است و کادر فنی درباره او تصمیم خواهد گرفت. این بازیکنان جوان هستند و اگر دنبال پیشرفت هستند، باید جلوی احساسات خود را بگیرند.

 

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در پایان در خصوص اینکه علی فتح الله زاده گفته بود هنوز مدیرعامل باشگاه استقلال است، با خنده گفت: آرزو بر بزرگان عیب نیست! احتمالا منظور آقای فتح الله زاده به سهامی مربوط می‌شود که به اسم اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه می‌شده و بعد از جابجایی مدیران، این سهام به نفرات بعد منتقل می‌شده است. به هر حال ایشان الان مدیرعامل استقلال نیست و حتما شوخی کرده است!

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------