پاسخ قلعه نویی به سوال خبرنگاران درباره ماندن در استقلال برای فصل بعد



اخبار,اخبار ورزشی,قلعه نویی

 

اخبار ورزشی - قلعه نویی: علاقه ای به ماندن در استقلال ندارم!

سرمربی تیم فوتبال استقلال اعلام کرد با اشاره به بازی سخت تیمش برابر تراکتورسازی، اعلام کرد جمعه روزی بزرگ برای تیم استقلال است.

به گزارش جام نیوز، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تراکتورسازی تبریز که ظهر امروز در محل سازمان لیگ برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: جمعه روزی بزرگی برای ما و استقلال خواهد بود. ما بازی سخت و حساسی برابر تراکتورسازی داریم.

وی افزود: تراکتورسازی تیم با تونی بازی‌های خوبی را از خود ارائه کرده است. من به بازیکنان توصیه کرده‌ام تنها به فکر بازی با تراکتورسازی و اتفاقاتی که در ورزشگاه آزادی رخ می‌دهند، باشید و به نتایج دیگر تیم‌ها کاری نداشته باشند.

آیا شما فصل آینده هم در استقلال می‌مانید؟ سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران به این پرسش اینگونه پاسخ داد: به نظرمن الان زمان مناسبی برای مطرح کردن این سوال نیست. اجازه دهید بازی‌ها تمام شود و بعد از آن بنشینیم و با اعضای هیات مدیره و مدیرعامل گفتگو کرده و در این خصوص تصمیم گیری کنیم.

وی با تقدیر از خبرنگارانی که در این فصل، در سرما و گرما کنار تیم بوده‌اند، تشکر کرد و ادامه داد: دیگر علاقه‌ای به ماندن در استقلال ندارم زیرا در این فصل به اندازه 10 سال سختی کشیده و پیر شدم. متاسفانه از ابتدای فصل مشکلات مالی و دیگر مسائل فشار زیادی روی تیم ایجاد کرد.

قلعه‌نویی همچنین تاکید کرد": همینجا می‌گویم، تمام مسائل را به گردن خواهم گرفت و مانند برخی از آقایان مشکلات را به گردن لیدرها و هواداران نمی‌اندازم. تا روزی که هستم با تمام توان و قدرتم، کارم را ادامه خواهم داد.

وی در مورد وضعیت استقلال در پایان لیگ و بحث استفاده از ملی‌پوشان در بازی‌های آسیایی گفت: اجازه بدهید بازی فردا تمام شود و پس از آن تصمیمی می‌گیریم که به نفع فوتبال ایران باشد. زیرا دو بازی باقیمانده برای ما، تراکتورسازی و سپاهان حکم مرگ و زندگی را دارد. بعد از بازی فردا می‌نشینیم با هیأت مدیره جلسه می‌گذاریم و تصمیم می‌گیریم.

وی در مورد مصدوم و محرومان تیمش گفت: مجید غلامنژاد و سیاوش اکبرپور مصدوم هستند و مهدی نظری هم به تازگی به تمرینات ما اضافه شده است.

وی ادامه داد: مربی‌ای نیستم که بگویم فلان بازیکن و فلان لیدر این کار را کرد و نتیجه نگرفتیم مسئولیت همه مسائل فنی با من است. نتیجه بازی‌ها را به گردن بازیکن و لیدر نمی‌اندازم و هرنتیجه‌ای که رقم بخورد یا هر باختی مسئولیتش با من است نه هیأت مدیره.

سرمربی استقلال درمورد اینکه چه صحبتی با هواداران دارد، گفت: در این فصل هواداران آنطور که باید و شاید توقع ما را برآورده نکردند البته در تهران اما در شهرستان‌ها حضور خوبی داشتند و تیم را تشویق می‌کردند اما در تهران حضور آنها آنطور که باید و شاید نبود برخی قلم به دستان می‌خواستند مسئله را به سمتی ببرند که بگویند لیگ کیفیت لازم را نداشته‌ است اما سؤالم این است در بازی ایران و گینه که تمامی بازیکنان بودند و به جام جهانی هم رفته بودیم چرا فقط سه هزار تماشاگر آمد. برخی قلم به دستان می‌خواستند بگویند مربیان داخلی و لیگ بی‌کیفیت عامل این مسئله بوده است اما این مسئله عمومی بوده است.

وی در پایان در خصوص بازیکنان استقلال گفت: بازیکنان ما اصل غیرت هستند چون امیرحسین صادقی قبل از بازی با ملوان به من گفت مصدوم هستم ولی بازی می‌کنم یا آسیب‌دیدگی‌ام بیشتر می‌شود و یا اینکه اتفاقی نمی‌‌افتد. این نشان می‌دهد او سرباز استقلال است و فرزند استقلال محسوب می‌شود و در شرف جام‌جهانی این کار را کرد. عمران‌زاده با بخیه بازی می‌کرد و حیدری و تیموریان نیز شرایطی مشابه داشتند. موجودی ما این بود و همه این حرف‌ها را گفتم که بگویم بازیکنان ما اصل غیرت هستند.
 اخبار ورزشی - جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------