حکم انضباطی حقیقی و صادقیان در انتظار دایی؛ حکم پولادی سریع الاجراست



اخبار,اخبار ورزشی, حکم انضباطی حقیقی و صادقیان

 

اخبار ورزشی - حکم انضباطی حقیقی و صادقیان در انتظار دایی؛ حکم پولادی سریع الاجراست

رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس گفت: 2 بار پولادی را به کمیته انضباطی دعوت کردیم اما از حضور در جلسه امتناع کرد.

محمود سالار کیا ابتدا در مورد بخشش رضا حقیقی و پیام صادقیان که به دلیل درگیری در بازی دوستانه با نفت 15 درصد از قراردادهایشان کسر شده بود، گفت: ما منتظر نظر دایی در خصوص بخشش صادقیان و حقیقی هستیم و همان موقع هم اعلام کردیم در صورتی که دایی رضایت داشته باشد جریمه‌های آنها را می‌بخشیم اما فعلا درخواستی به ما نرسیده است.

وی افزود: جلسه امروز کمیته انضباطی مربوط به مهرداد پولادی بود. این بازیکن را 2 بار برای شرکت در جلسه کمیته انضباطی و پاسخگویی به اعضا دعوت کردیم اما او از این کار امتناع کرد.

 سالارکیا ادامه داد: در نهایت تصمیم گرفتیم که غیابی رأی او را صادر کنیم. آقای پولادی با توجه به تخلفاتی که در مصاحبه در برنامه‌های تلویزیونی و رسانه‌های نوشتاری علیه مسئولان باشگاه انجام داده و این کار را تشویش اذهان عمومی دانستیم و به همین دلیل طبق ماده 25 آئین‌‌نامه انضباطی ایشان را محکوم دانستیم.

سالارکیا ادامه داد: به همین دلیل 30درصد  از قرارداد مهرداد پولادی کسر شد و ما این حکم را سریع اجرا خواهیم کرد چون بازیکن باید تمام جهات را برای انجام مصاحبه علیه مسئولان بسنجد و بعد صحبت‌های خود را مطرح کند.

 وی در پاسخ به سؤالی که آیا این جریمه ربطی به صحبت‌های پولادی در برنامه 90 هم داشت یا خیر، گفت: بله بالاخره بازیکنان با باشگاه قرارداد دارند و باید پاسخگوی صحبت‌های خود در رسانه‌ها باشند. صحبت‌های پولادی به نظر ما به دلیل تشویش ذهن هواداران و اذهان عمومی بوده و این حکم را امروز برای این بازیکن صادر کردیم البته جا دارد نایب قهرمانی پرسپولیس را به کلیه بازیکنان و کادر فنی که با مشکلات زیاد آن را به دست آوردند تبریک بگویم.
اخبار ورزشی - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------