عکس خوش یمن "مسی" برای "ترکیش ایرلاین"



 اخبار ورزشی - عکس خوش یمن "مسی" برای "ترکیش ایرلاین"

این تبلیغ ازدسامبر سال 2013 میلادی 137.2 میلیون بار دیده شده است و الهام بخش انداختن عکس های سلفی دیگر در شبکه های اجتماعی شد.

حضور "لیونل مسی" فوتبال مشهور در تبلیغ تجاری هواپیمایی "ترکیش ایرلاین" جایزه سال 2014 میلادی بهترین تبلیغ تجاری با حضور چهره های معروف را برای آن شرکت به همراه آورد.

اخبار,اخبار ورزشی,شرکت هواپیمایی مسی

 

به گزارش "تدبیر"، روزنامه "حریت" با انتشار این خبر افزوده است:"شرکت هوایپیمایی ترکیه علاوه بر این که برای سومین سال متمادی جایزه بهترین خط هوایی اروپا را کسب کرده است اخیرا در پنجمین جشنواره سالانه ای که در نیویورک برگزار شده برنده بهترین جایزه تجاری تبلیغاتی شده است. در تبلیغ تجاری این شرکت هواپیمایی "مسی" و "کوبی برایان" شرکت کرده اند و از خود عکس سلفی انداخته اند.

 

از دیگر بخش های عجیبی و جالب توجهی که در تبلیغ شرکت هواپیمایی "ترکیش ایرلاین" وجود دارد می توان به میدان سرخ مسکو، دیوار بزرگ چین، رشته کوه های کلیمانجارو و مناطق دیدنی مالدیو و بانکوک اشاره کرد. عکس سلفی "مسی" و "کوبه" در استانبول گرفته شده است.

این تبلیغ ازدسامبر سال 2013 میلادی 137.2 میلیون بار دیده شده است و الهام بخش انداختن عکس های سلفی دیگر در شبکه های اجتماعی شد.
 اخبار ورزشی - تدبیر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------