واکنش باشگاه استقلال به خداحافظی فتح الله زاده و قلعه نویی



اخبار,اخبار ورزشی,باشگاه استقلال


اخبار ورزشی - ساعدی مطرح کرد؛
واکنش باشگاه استقلال به خداحافظی فتح الله زاده و قلعه نویی

سخنگوی باشگاه استقلال می گوید این باشگاه به راحتی فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی را از دست نمی‌دهد.

هاشم ساعدی درباره نشست هیات مدیره این باشگاه که روز گذشته برگزار شد، اظهار داشت: «در این نشست فتح‌الله‌زاده گزارشی از شرایط استقلال ارائه کرد و اعضای هیات مدیره هم از خدمات ارزشمندی که مدیرعامل، سرمربی، کادر فنی و بازیکنان در طول فصل انجام دادند تشکر کرد.»

او ادامه داد: «به هر حال استقلال تا روز پایانی لیگ مدعی بود. با وجود این که بازیکنان زیادی از جمع ما جدا شدند و مهره‌های تاثیرگذار هم چندین بار در طول فصل آسیب دیدند، استقلال تا روزهای پایانی لیگ خود را به عنوان مدعی نگه داشت. دست آخر فولاد قهرمان شد که جا دارد به مردم خوب اهواز این قهرمانی را تبریک بگوییم.»

ساعدی همچنین گفت: «نکته مهمی که در نشست روز گذشته مطرح شد این بود که فتح‌الله‌زاده گزارشی از زمان سفر تیم به عربستان برای دیدار با الشباب ارائه کرد و قرار شد در بازگشت اعضای تیم به ایران که روز جمعه خواهد بود، هیات مدیره باشگاه نشست دوباره‌ای تشکیل دهد و درباره بودجه باشگاه برای فصل بعد و بحث و تبادل نظر شود، چرا که نقل و انتقالات لیگ شروع شده و برای این که استقلال عقب نماند باید خواسته‌های کادر فنی برآورده شود.»

 وی در پاسخ به این سوال که پس با این شرایط هم فتح‌الله‌زاده و هم قلعه‌نویی در استقلال می‌مانند، گفت: «به هر صورت در حال حاضر فتح‌الله‌زاده مدیرعامل است و قلعه‌نویی هم سرمربی. درباره آینده این دو نفر هم هیات مدیره تصمیم گیری می‌کند. هر چند که فتح‌الله‌زاده خدمات ارزشمندی را برای استقلال انجام داده و در این فصل هم بسیار پر تلاش ظاهر شد. او در چند سال گذشته مستمرا زحمت کشیده و ما هم نمی‌توانیم به راحتی از مدیران با تجربه بگذریم. مدیران دیگر استقلال هم برای این تیم زحمات زیادی کشیده‌اند.

 

امیدوارم شرایطی پیش بیاید که با صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان خستگی مدیران و کادر فنی به شیرینی تبدیل شود. ما به راحتی فتح‌الله‌زاده را به دست نیاورده‌ایم که به راحتی او را از دست بدهیم. قلعه‌نویی هم در این تیم افتخار آفرینی کرده و نتایج خوبی که او گرفته حتی رنکینگ استقلال را در تیم‌های باشگاهی دنیا بالا آورده است. هرچند سرمربی‌های دیگر هم در این تیم زحمت کشیده‌اند اما خدمات و افتخارات قلعه‌نویی غیرقابل چشم‌پوشی بوده و ایشان هم جزو نیروهای ارزشمند استقلال است که به راحتی از دستش نمی‌دهیم.»

سخنگوی باشگاه استقلال همچنین در پاسخ به این سوال که موضوع کسر 20 درصد از قرارداد کادر فنی و بازیکنان استقلال در این نشست مطرح شد یا خیر؟ گفت: «قرار است این موضوع هفته‌ آینده بررسی شود. به هر حال تصمیم از سوی مدیرعامل گرفته شده و در حوزه اجرایی است. امیدواریم هم چنان که فتح‌الله‌زاده به خاطر نتایج خوب کسب شده مقابل الجزیره و فولاد جریمه قبلی را بخشید باز هم با نتایج خوب استقلال این جریمه را لغو کند. ان‌شاءالله اگر از گروه صعود کنیم امکان بخشیده شدن 20 درصد جریمه وجود دارد.»
اخبار ورزشی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------