نوری: مشکلی بین من و رحمتی به وجود نیامد/روی زمین بازی می‌کنیم منصوریان نظرش را گفته است



  اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,نوری

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: برخورد من و رحمتی یک برخورد فوتبالی بود و هیچ مشکل دیگری به وجود نیامد.

 به گزارش فارس، محمد نوری پس از ترک لیگ قطر در بازگشت به ایران راهی تراکتورسازی تبریز شد و با پوشیدن پیراهن شماره 14 این تیم کارش را در جمع سرخ‌پوشان تبریزی دنبال می‌کند. این بازیکن در فصل جاری عملکرد خوبی از خود ارائه کرده تا از تراکتورسازی به عنوان یکی از مدعیان جدی قهرمانی نام برده شود.

 

نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی مقابل استقلال و شرایط تیمش صحبت‌های زیر را انجام داد.

 

 در مورد بازی مقابل استقلال صحبت می‌کنی؟

بازی بسیار خوبی بود و خوشبختانه توانستیم هر 3 امتیاز را کسب کنیم. خوشحالی ما دیگر به پایان رسیده و تمام تمرکزمان روی بازی با سپاهان است تا بتوانیم در دیدار بعدی هم عملکرد خوبی داشته باشیم و ضمن ارائه یک بازی هوادار پسند هر 3 امتیاز را کسب کنیم.

 

 علیرضا منصوریان بعد از بازی اعتقاد داشت تراکتورسازی فقط تاکتیک اوت دستی داشته است.

او نظر خودش را بیان کرده، ما در جریان بازی 5-4 اوت دستی انداختیم، اما همان‌طور که همه می‌دانند فوتبال تراکتورسازی روی زمین دنبال می‌شود و این مسئله را طی 13 هفته گذشته به‌خوبی نشان دادیم.

 

 در نیمه اول بین شما و مهدی رحمتی درگیری کوچکی به وجود آمد، آیا مشکل خاصی بود؟

خیر، مشکل خاصی نبود. یک مسئله بود که ممکن است در خیلی از مسابقات به وجود بیاید و خیلی زود هم تمام شد. روی یک صحنه برای زدن توپ بلند شدیم که به هم برخورد کردیم و هیچ موضوع اضافه‌تری نبود.

 

امیر قلعه‌نویی بعد از بازی به نقش بازیکنان باتجربه‌ تیمش اشاره کرد و روی تأثیر مثبت این نفرات تأکید داشت. او مخصوصاً به دلداری بازیکنان پس از اشتباهی که محمدرضا اخباری انجام داد اشاره کرد.

اخباری یکی از گلرهای خوب و باشخصیت فوتبال ایران است، او بسیار جوان و آینده‌دار است و می‌تواند دروازه تیم ملی ایران را بیمه کند. خدا را شکر می‌کنم که توانستیم بعد از گلی که خوردیم 2 گل به ثمر برسانیم و برنده بازی شویم و خوشبختانه آن اشتباه به چشم نیامد. به‌هرحال این اتفاقی است که ممکن است در هر بازی و برای هر کسی رخ دهد. بعد از این گل سعی کردیم به اخباری روحیه بدهیم و یکی از وظایف بازیکنان باتجربه همین است. اخباری در خیلی از اوقات ناجی تراکتورسازی بوده و اگر گلی هم می‌خوریم همه مقصر هستند. نباید هیچ‌وقت دنبال تخریب یک نفر باشیم و شکست را گردن بازیکنی بیاندازیم.

 

 مسابقه هفته چهاردهم مقابل سپاهان را چطور ارزیابی می‌کنید؟

سپاهان تیم بسیار خوبی است و هفته گذشته عملکرد قابل قبولی داشته است، بدون شک بازی سنگینی در پیش داریم،‌اما ما در هر بازی به دنبال کسب تمامی امتیازات هستیم و باید هرطور شده مقابل سپاهان علمکرد خوبی ارائه کنیم.

 

بین شما و پرسپولیس تنها دو اختلاف امتیاز است، اما فاصله تیم دوم و سوم 6 امتیاز است. به نظر می‌رسد تراکتورسازی و پرسپولیس خودشان را از سایر تیم‌ها جدا کرده‌اند و مدعیان اصلی قهرمانی هستند؟

این مسئله درست نیست و نباید چنین تفکری داشته باشیم. مطمئن باشید جدول لیگ دستخوش تغییر می‌شود، ذوب‌آهن کم‌کم در حال بالا آمدن است و خودش را به تیم‌های بالادستی نزدیک می‌کند. فولاد هم در حال حرکت به سمت بالای جدول است و نفت در لیگ امسال شرایط بسیار خوبی داشته است. مطمئن باشید رقابت قهرمانی بین دو تیم نخواهد بود و تیم‌های دیگر هم خودشان را بالا می‌کشند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------