برانکو: هدف ما پیروزی بر سیاه جامگان و کسب قهرمانی نیم فصل است



  اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,برانکو

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درمورد دیدار فردا (جمعه سوم دی ماه) سرخپوشان برابر سیاه جامگان گفت: هدف ما پیروزی در این دیدار، کسب 3 امتیاز و قهرمانی در نیم فصل رقابت های لیگ برتر است.

  به گزارش ایرنا، برانکو ایوانکویچ بعدازظهر امروز (پنجشنبه) و در نشست خبری پیش از دیدار برابر سیاه جامگان که در سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار شد، افزود: من در ابتدا از هواداران پرسپولیس تشکر می کنم که همواره یار دوازدهم ما بوده و از ما حمایت کرده اند؛ پیش از هر چیزی از هواداران دعوت می کنم در دیدار فردا برابر سیاه جامگان حضور داشته باشند تا جشن قهرمانی در نیم فصل را در ورزشگاه آزادی برگزار کنیم.

 

وی با بیان اینکه تیم سیاه جامگان کیفیت خیلی خوبی دارد، افزود: من احترام خاصی برای تیم حریف قائل هستم و می دانید که در فوتبال هر نتیجه ای ممکن است رقم بخورد اما تنها هدف ما پیروزی در این دیدار است.

 

سرمربی پرسپولیس، خداداد عزیزی سرمربی سیاه جامگان را یکی از بازیکنان بزرگ تاریخ فوتبال ایران و یک مربی باهوش توصیف کرد و افزود: ما هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم ولی با تمام احترامی که برای حریف قائل هستم اما در دیدار خانگی فردا نمی خواهیم از قهرمانی دور شویم و هدف ما تنها پیروزی است.

 

وی درباره فهرست خروجی پرسپولیس در نیم فصل و سرباز شدن دو بازیکن این تیم اظهار داشت: من روزنامه نمی خوانم، اما می دانم که همواره درمورد بازیکنان تفاسیر مختلفی وجود دارد؛ سرباز شدن این بازیکنان تصمیم خود آنها بوده و باید مانند هر سرباز دیگری به کشورشان خدمت کنند.

 

برانکو درباره جدایی محمد انصاری مدافع سرخپوشان در نیم فصل تصریح کرد: در حالی که مصاحبه ای از انصاری منتشر و مدعی شده اند که خروجش از ایران قطعی شده، اما مدافع تیم ما می گوید هیچ مصاحبه ای نکرده و قصد دارد علیه دروغ پردازان شکایت کند.

 

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: طبیعی است که با چنین خبرسازی هایی می خواهند تیم ما و محمد انصاری را برهم بریزند و هواداران را علیه وی بشورانند، ولی به رسانه ها توصیه می کنم اخبار دقیق نقل و انتقالات پرسپولیس را از باشگاه دریافت کنند.

 

وی درباره اردوی تیم ملی اظهار داشت: تاکنون برنامه ای درباره اردوی تیم ملی در نیم فصل در اختیار من قرار نگرفته، ولی طبیعی است که بازیکنان ملی پوش همیشه در خدمت تیم ملی خواهند بود و هیچ وقت پرسپولیس با حضور آنها در تیم ملی مخالفتی ندارد.

 

برانکو درباره پایان دوران مصدومیت علیرضا بیرانوند دروازه بان اول این تیم و انتخاب بین او و رادشویچ دروازه بان اوکراینی گفت: ما همواره دنبال این بودیم که دو دروازه بان ممتاز داشته باشیم و طبیعی است که رقابت بین آنها وجود دارد و هر بازیکنی آماده تر بود در دیدار فردا درون دروازه قرار خواهد گرفت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------