حسین عبدی : اوضاع پرسپولیس باید پیش‌بینی می‌شد/ نیم فصل دوم کار سخت می‌شود



  اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,حسین عبدی

 مربی و سخنگوی پیشین هیات مدیره پرسپولیس با اشاره به جدایی دو سرخپوش از این تیم گفت: باید قبلا این اوضاع برای تیم پیش‌بینی می‌شد.

 حسین عبدی در گفتگو با مهر با اشاره به شرایط فعلی سرخپوشان گفت: پرسپولیس شرایط تیمی بدی ندارد. همانطور که انتظار می‌رفت تیم در نیم فصل اول امتیازات خوبی به دست آورد تا در نیم فصل دوم با خیال راحت‌تری لیگ را دنبال کند اما تنها مشکل این است که نیم فصل دوم سهل انگاری تیم ها کمتر از نیم فصل اول است و تیم های دیگر هم برای رسیدن به بالای جدول تلاش می‌کنند.

 

وی در رابطه با جدایی نوراللهی و عالیشاه افزود: مطمئنا عالیشاه یکی از امتیازآورترین بازیکنان پرسپولیس در سال‌های اخیر بوده و احمد نوراللهی هم از لحاظ فنی بازیکن قابلی است.  پرسپولیس هزینه این بازیکنان را داده تا اینها شرایط کنونی را پیدا کنند. قطعا پرسپولیس از رفتن این بازیکنان ضعیف و حریف اصلی قوی می‌شود. به هر حال باید این اوضاع از قبل پیش بینی می‌شد تا تیم متضرر نشود.

 

مربی پیشین پرسپولیس در خصوص اینکه این تیم برای رفع مشکل جدایی این بازیکنان چه تدابیری باید بیندیشد، تصریح کرد: بازیکنان خوب داخلی الان تحت قرارداد با باشگاه هایشان هستند و تیم جا برای بازیکنان خارجی هم ندارد. به هر حال این اوضاع باید از قبل پیش بینی می‌شد تا بتوان چاره ای برای آن اندیشید. 

 

عبدی اضافه کرد: چند وقت دیگر لیگ فشرده خواهد شد و تیم باید هفته ای دو بار به میدان برود و این موضوع از توان بازیکنان می‌کاهد. البته این موضوع در تمام دنیا صدق می‌کند که هنگامی که مسابقات فشرده می‌شود، در برخی مسابقات از بازیکنان ذخیره استفاده شود. ما نمی‌توانیم خودمان را با بارسا و آرسنال مقایسه کنیم اما بازی با تنها دوازده سیزده بازیکن ممکن است به ضرر تیم باشد.

 

وی تصریح کرد: به هر حال امیدوارم پرسپولیس برای آسیا تقویت گردد و نیکت نیز قوی شود.

 

سخنگوی پیشین هیات مدیره پرسپولیس در رابطه با بازیکنان اوکراینی این تیم نیز تصریح کرد: به هر حال جذب این بازیکنان تصمیماتی بوده که قبلا اتخاذ شده است و همانطور که قبلا هم گفتم جذب این بازیکنان علامت سوال بزرگی است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------