دغدغه رویارویی خرمگاه و رحمتی در تمرین/کدام در استقلال می مانند؟



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی  , رحمتی

در حالی که تکلیف مهدی رحمتی در لیست مازاد استقلال مشخص نیست، آغاز تمرینات استقلال از روز جمعه و برخورد رحمتی با محمد خرمگاه مربی استقلال می‌تواند نشانگر خیلی از مسائل باشد.

 به گزارش مهر، با توجه به عدم ارائه لیست بازیکنان مازاد استقلال و وعده دادن آن به روز دوشنبه، یکی از دغدغه های منصوریان این است که چگونه تمریناتش را با حضور خرمگاه و رحمتی دوباره استارت بزند.

 

در واقع باید گفت استقلال مجددا روز  جمعه تمریناتش را شروع می کند در حالی که رابطه محمد خرمگاه و سیدمهدی رحمتی مربی و کاپیتان استقلال پیچیده است. بعد از اتفاقات بازی سپاهان و استقلال و ماجرای اتوبوس آبی ها، محمد خرمگاه حتی حاضر نشد با رحمتی در یک پرواز بنشیند و از اصفهان تا تهران را با اتومبیل شخصی برگشت.

 

در واقع منصوریان یا باید تا روز جمعه تکلیف رحمتی را روشن کند و یا باید قبل از شروع تمرینات بین این دو وساطت و شرایط را بهتر کند.

 

منصوریان تاکید کرده در صورتی که رحمتی رضایت نامه اش را بخواهد، مشکلی با جدایی او ندارد. البته با اصرار سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال ممکن است یکی از آن دو عضو کادر فنی که قرار است از کنار منصوریان کم شوند خرمگاه باشد. با این شرایط پیچیده ای که بر استقلال حاکم است باید دید تا چند روز دیگر رحمتی در استقلال می ماند یا خرمگاه؟

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------