از قول شرف دایی به دروازه‌بان نفت تا شائبه جانبداری فدراسیون فوتبال از تیم‌های اصفهانی



  اخبارسیاسی ,خبرهای  ورزشی , دایی

علی دایی بعد از صعود نفت تهران به فینال جام حذفی، سئوال جالبی را در نشست خبری مطرح کرد.

به گزارش ایلنا، روز گذشته تیم نفت تهران موفق شد در دیداری جنجالی با نتیجه یک بر صفر سپاهان اصفهان را شکست دهد و به فینال جام حذفی صعود کند.

 

در دقایق پایانی بازی اما داور این دیدار یک پنالتی مشکوک به سود سپاهانی‌ها اعلام کرد که باعث اعتراض شدید سرمربی نفت تهران شد. علی دایی اعتقاد داشت که داور بازی نباید این پنالتی را اعلام می‌کرد همان طور که نباید بازیکن تیمش را از بازی اخراج می‌کرد. پاسخ داور به اعتراض دایی اما اخراج خود دایی بود. دایی بعد از دقایقی البته از رای داور تمکین کرد اما در گیرودار این جنجال با دروازه بان تیمش حرف‌هایی زد که در نوع خود جالب توجه است. او در آن شرایط بحرانی به میلاد فراهانی گفته است: «قول شرف می‌دهم این توپ گل نمی‌شود و اگر گل شود من فوتبال را کنار می‌گذارم.» دایی بعد از بازی در این باره اینگونه توضیح داد: دلیل این صحبت من این بود که پنالتی به ناحق به ضرر تیم ما گرفته شد.

 

اما این پایان ماجرا نبود؛ سرمربی نفت تهران اما سئوالی را مطرح کرد که خیلی‌ها این روزها با آن درگیر هستند؛ «چرا هر وقت به اصفهان می‌رویم چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد؟» به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال و بخصوص رئیس اصفهانی آن یعنی مهدی تاج باید در این باره واکنش نشان دهند.

 

در گذشته نیز برخی مربیان و مدیران باشگاهی، مستقیم یا غیرمستقیم نسبت به آنچه که تبعیض میان تیم‌های اصفهانی و تهرانی می‌خواندند، اعتراض کرده‌اند اما در سوی مقابل هیچ واکنشی جز تکذیب ندیده‌اند. بنابراین با توجه به اصفهانی بودن مهدی تاج و برخی از مسئولان بانفوذ فدراسیون فوتبال بهتر است درباره اتفاقات دیدار نفت تهران در خانه سپاهان شفاف‌سازی‌هایی صورت بگیرد. در غیر این صورت سئوالی که علی دایی مطرح کرده است در ادامه لیگ به موجی علیه فدراسیونی تبدیل خواهد شد که مرد محافظه‌کار اصفهانی ریاست آن را بر عهده دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------