فتاحی: نه تراکتورسازی درخواست کتبی داده نه استقلال



  اخبار ورزشی ,خبرهای  ورزشی ,فتاحی

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ می گوید امکان تغییر زمان بازی استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر وجود ندارد.

 به گزارش مهر، باشگاه استقلال مجددا روز گذشته با انتشار بیانیه ای تاکید کرد که زمان برگزاری بازی این تیم با پرسپولیس در لیگ برتر مناسب نیست و دربی باید به جای ۲۴ بهمن، ۲۸ بهمن برگزار شود.

 

این در حالی است که سعید فتاحی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ مجددا اعلام کرد امکان تغییر تاریخ دربی وجو ندارد.

 

فتاحی در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: باید بگویم استقلال فقط یکبار به ما درخواست کتبی برای تغییر زمان دربی داد که همان زمان هم اعلام کردیم امکان تعویق در این دیدار نیست. دیگر بعد از آن درخواستی از استقلال به صورت کتبی به ما نرسیده است؛ نه از استقلال و نه از تراکتورسازی.

 

وی افزود: جالب است؛ یک زمانی ما از  طریق رسانه ها اخبار مربوط به مسابقات را اطلاع رسانی می کردیم؛ ولی حالا برعکس شده و باشگاه ها زمان موردنظرشان را از طریق رسانه ها عنوان می کنند.

 

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ خاطرنشان کرد: باشگاه تراکتورسازی هم عنوان کرده که می خواهد بازی با پرسپولیس یک روز به تعویق بیافتد در حالی که کنفدراسیون فوتبال آسیا اجازه نمی دهد یک روز قبل از بازی لیگ قهرمانان آسیا (استقلال با السد) در ورزشگاه آزادی مسابقه ای برگزار شود.

 

فتاحی با بیان اینکه تمام راه های تغییر برنامه دیدار دربی بررسی شده و تمام مباحث بی نتیجه بوده است، گفت: با این حال، همانند هر تغییری که در زمان مسابقات لیگ برتر صورت می گیرد، این بحث هم در هیات رئیسه سازمان لیگ بررسی می شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------