خبری جالب: تغییر نام در انتظار تیم لیگ برتری



اخبار,اخبار ورزشی,فوتبال ایران


اخبار ورزشی - خبری جالب: تغییر نام در انتظار تیم لیگ برتری

سخنگوی هیات مدیره باشگاه صبای قم از تغییر نام این باشگاه خبر داد و گفت: از این پس صبا تمریناتش را در استان قم پیگیری خواهد کرد.

 عباس جهان بین با بیان اینکه هیات مدیره جدید باشگاه صبای قم در صدد است نام این باشگاه را تغییر دهد، اظهار کرد : با توجه به تصمیم هیئت مدیره و با هماهنگی که با وزارت دفاع انجام خواهیم داد قرار است نام باشگاه صبا را تغییر دهیم و نامی را انتخاب کنیم که در شأن استان قم باشد و همچنین مردم نیز در انتخاب این نام مشارکت داشته باشند. بر همین اساس اقدامات حقوقی و اداری لازم نیز انجام شده تا در فصل جدید با نام جدید در لیگ برتر حاضر شویم.
 
وی همچنین درباره انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره صبا نیز افزود: بعد از تغییراتی که در سطح مدیریت استان رخ داد در نهایت اعضای هیات موسس باشگاه نیز تغییر کردند و به طبع اعضای هائت موسس باشگاه نیز دست به تغییر زدند و هیات مدیره باشگاه را تغییر دادند. در انتخاب اعضای جدید سعی شده افرادی انتخاب شوند که توان اقتصادی و مدیریتی لازم را داشته باشند تا بتوانند مشکلات باشگاه را حل کنند. افرادی که در هیات مدیره جدید حضور دارند از نظر مدیریت اقتصادی و میریت اجرایی تبحر لازم را دارند.

 سخنگوی هیات مدیره باشگاه صبای قم در ادامه صحبت خود با اشاره به سابقه کاری اعضای هیات مدیره این باشگاه اضافه کرد: آقای غمخوار که سابقه روشنی در امر مدیریت ورزشی دارد. ابولفظل جوکار نیز یک چهره فرهنگی محسوب می‌شود که مدیریت مجموعه گاج را بر عهده دارد. سید حسن رضوی هم مدیریت برنامه ریزی و اشتغال استانداری قم را بر عهده دارد و به نوعی می‌توان گفت ایشان هم دارای تجربه مدیریت اجرایی است و در آخر هم آقای بهمنی که یک چهره ورزشی محسوب می‌شود و در امر مباحث اقتصادی تخصص لازم را دارد.

 جهان بین همچنین در پاسخ به این سوال که در اولین جلسه هیات مدیره چه مباحثی مطرح شد، گفت: در اولین جلسه که چهارشنبه هفته گذشته برگزار شد آقای اکبر غمخوار به عوان رییس هیات مدیرت انتخاب شد و مسئولیت نایب رییس هیات مدیره و سخنگویی باشگاه نیز به من سپرده شد. مهم‌ترین بحثی که در نخستین جلسه هیات مدیره مطرح شد بحث انتقال تمرینات تیم بزرگسالان به استان قم بود.

 

شش فصل است که امتیاز صبا به استان قم واگذار شده و در این میان تمرینات تیم در استان تهران برگزار می‌شد و فقط جهت انجام مسابقات تیم به قم می‌آمد. طبق تصمیم جدید هیات مدیره قرار شد باشگاه امکانات لازم را در استان قم فراهم کند تا تیم به طور کامل تمریناتش را در قم پیگیری کند و ادامه دهد. بر همین اساس در قرارداد مربیان و بازیکنان ذکر خواهد شد که تیم به طور کامل در استان قم اسکان خواهد داشت.

وی در بخش دیگر از صحبت‌های خود درباره انتخاب مدیر عامل نیز اضافه کرد: برای مدیرعاملی باشگاه شش گزینه مدنظر داریم که تعدادی از آنها از استان قم هستند. مذاکرات اولیه را هم با آنها آغاز کردیم و قرار است برنامه‌های خود را به هیات مدیره ارایه دهند تا در جلسه هفته آینده در مورد مدیرعامل تصمیم‌گیری شود اما آقای کشوری‌فرد مدیرعامل حال حاضر و همینطور محسن رمضان بیگی اصلی‌ترین گزینه های ما برای پست مدیر عاملی هستند.

 سخنگوی هیات مدیره باشگاه صبای قم همچنین در پاسخ به این سوال که در جلسه هیات مدیره درباره کادر فنی تیم بحثی مطرح نشد، اظهار کرد: هیات مدیره از عملکرد صمد مرفاوی رضایت دارد اما چون مدیرعامل انتخاب نشده قرار بر این شد که ابتدا در مورد مدیر عامل تصمیم‌گیری کنیم و سپس درباره حفظ یا تغییر کادر فنی تصمیمات لازم را اتخاذ کنیم. البته باز هم تاکید می‌کنم صمد مرفاوی یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های ما برای فصل آینده است اما اگر نتواستیم با مرفاوی همکاری کنیم مطمئنا به دنبال مربیان اخلاق‌مدار و همینطور ایرانی دیگری خواهیم رفت.


وی در ادامه در پاسخ به این سوال که هزینه‌های فصل جاری از چه منابعی تامین خواهد شد، گفت: طبق سنوات گذشته حدود 30 درصد از هزینه‌ها از طریق اسپانسرینگ و بخشی هم از طریق کمک‌های سازمان لیگ تامین می‌شود. حدود 30 درصد هم شورای شهر و شهرداری به باشگاه کمک می‌کنند و سایر هزینه ها هم از طریق استانداری تامین خواهد شد.

جهان بین در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره افشای مبلغ قرارداد بازیکنان تصریح کرد: با توجه به هزینه‌هایی که باشگاه صبا در فصل گذشته انجام داده است، ترسی از افشای مبلغ قرارداد بازیکنان ندارد. ما سال گذشته حدود 6 میلیارد تومان هزینه کردیم که با توجه به هزینه‌هایی که تیم‌های دیگر انجام دادند، هزینه کمی را انجام دادیم. اما برای اینکه ریز مبلغ قراردادها را منتشر کنیم باید در جلسه آینده هیات مدیره مطرح کنم تا در صورت موافقت آنها، ریز مبالغ را در اختیار رسانه‌ها قرار دهیم.
اخبار ورزشی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------