فینال لیگ برتر بسکتبال به جنجال کشیده شد/ پیروزی مهرام در بازی پرحاشیه



اخبار,اخبار ورزشی, لیگ برتر بسکتبال

 

 اخبار ورزشی - فینال لیگ برتر بسکتبال به جنجال کشیده شد/ پیروزی مهرام در بازی پرحاشیه

 در بازی سوم فینال لیگ برتر بسکتبال تیم مهرام موفق شد با نتیجه 85 بر 78 پتروشیمی را شکست دهد.

به گزارش خبرآنلاین؛ بازی سوم تیم های مهرام تهران و پتروشیمی بندر امام در فینال لیگ برتر بسکتبال عصر امروز (دوشنبه) در سالن بسکتبال آزادی تهران آغاز شد. در اواخر کوارتر سوم این مصاف نفس گیر در حالی که تیم مهرام از مهمان خود پیش بود، هواداران پتروشیمی از طبقه دوم ورزشگاه به داخل زمین بطری پرتاب کردند و بنرهای حریف خود را پاره کردند.

 

این اقدام با واکنش هواداران مهرام روبرو شد و آنها هم به سمت تماشاگران تیم مهمان بطری پرتاب کردند. در نهایت جنجال و فحاشی هواداران دو تیم باعث شد که بازی متوقف شود. این رفتارهای غیرورزشی تا جایی پیش رفت که دو هوادار تیم مهرام از ناحیه سر مصدوم شدند و پزشکان حاضر در سالن برای مداوای آنها وارد عمل شدند.

 

مسئولان برگزاری مسابقه که شاهد این جنجال ها بودند، اعلام کردند که تنها در صورت حضور ماموران نیروی انتظامی در سالن اجازه برگزاری ادامه مسابقه را خواهند داد. سرانجام کوارتر چهارم پس از نزدیک به 30 دقیقه توقف آغاز شد و باز هم این مهرامی ها بودند که نبض بازی را در اختیار گرفتند. در نهایت مهرام در این مسابقه با نتیجه 85 بر 78 به برتری رسید تا پتروشیمی اولین شکست خود در فصل جاری را تجربه کند.

در حال حاضر با انجام سه دیدار از فینال لیگ برتر بسکتبال، تیم پتروشیمی با نتیجه 2 بر یک از حریف تهرانی خود پیش است. چهارمین مسابقه این دو تیم از ساعت 17 فردا در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------