افشاگري هاي جديد در مورد تراکتورسازي تبريز



اخبار,اخبار ورزشی,توني اليويرا

 

  اخبار ورزشی - توني اليويرا دلخور است؛
افشاگري هاي جديد در مورد تراکتورسازي تبريز

 تيم تراکتور سازي تبريز با حمايت هواداران پرشور خود توانست نتايج نسبتاً خوبي را در در فصل قبل کسب کند.

به گزارش  آريا ، کسب مقام قهرماني جام حذفي در حضور تيم هايي مثل استقلال و پرسپوليس از افتخارات فصل گذشته اين تيم در فوتبال ايران بود.در رقابتهاي آسيايي نيز تراکتور بازي هاي نسبتاً قابل قبولي را از خود به نمايش گذاشت ولي متاسفانه نتوانست به مرحله بعدي رقابتها راه پيدا کند.


تراکتورسازي اين روزها در مورد انتخاب مربي براي فصل آينده دچار حاشيه هايي شده است.توني اليويرا مربي خوب پرتغالي اين تيم با حضورش در تراکتور سازي به اين تيم شخصيت تاکتيکي خوبي داده است و هواداران اين تيم نيز مربي پرتغالي تيمشان را خيلي دوست دارند.شخصيت جالب اين مربي نيز در علاقه تبريزي ها به اين مربي دخيل است.


تقريباً اکثر هواداران تراکتور سازي تبريز دوست دارند که در فصل اينده رقابت هاي ليگ برتر و ليگ اسيا توني سرمربي تيمشان باشد.اما خبرها حاکي از اين است که اين مربي ديگر در تيم تراکتور حضور نخواهد داشت و احتمالاً بايد شاهد حضور يک مربي بومي در اين تيم بزرگ و ريشه دار باشيم.

در مورد دلايل عدم حضور توني اليويرا در فصل آينده مسائل مختلفي عنوان مي شود.در تازه ترين اظهار نظرها توني الويرا نامه مديرعامل تراکتورسازي به وي را منتشر کرده تا اينگونه کمي از ابهامات موجود را برطرف نمايد.در نامه منتشر شده آمده است:


با توجه به پيگيري هاي مکرر از سوي باشگاه مبني بر ارائه برنامه هايتان براي مربيگري تيم تراکتورسازي تبريز،‌ متاسفانه هيچ گونه پاسخ صريح و قاطعي از سوي جنابعالي مبني بر اينکه آيا علاقه مند به سرمربيگري تيم تراکتورسازي در فصل جديد مي‌باشيد يا نه،‌ دريافت نکرده‌ايم.اينجانب از سوي هيات مديره باشگاه، تا 48 ساعت منتظر شما براي اعلام برنامه و شرايط شما براي ادامه همکاري با باشگاه خواهم بود. در غير اين صورت گزينه هاي ديگر مدنظر قرار خواهد گرفت و ادامه همکاري با شما منتفي خواهد بود.


با انتشار اين نامه توسط توني تقريباً مسجل مي شود که اين مربي مربي فصل اينده تراکتور نخواهد بود.


مسئولين باشگاه تراکتورسازي هم به طور صريح در مورد اينکه چرا علاقه اي به همکاري مجدد با اين مربي ندارند صحبت نمي کنند و همين باعث مي شود که بر ابهامات موجود افزوده شود.


البته کار به همين جا ختم نمي شود.توني که از محبوبيت بالايي که بين هواداران تراکتورسازي دارد آگاه است با نوشتن متن جديدي در صفحه اجتماعي اش توپ را به زمين مديرعامل و مسئولان تراکتور سازي مي اندازد تا آنها را دليل عدم بازگشتش به تراکتور سازي معرفي کند.توني در اين مورد نوشته است: بايد حقايقي را به هواداران بگويم.متاسفانه اخباري منتشر شده که اصلا صحت ندارد.خيلي ها طوري مطلب مي نويسند که انگار من دوست ندارم درتراکتورسازي بمانم.مي خواهم بدانيد آنها دروغ مي نويسند.

 

من بارها گفته ام که چه وضعيتي دارم اما مشخص است که چه کساني دوست ندارند تا من به تبريز برگردم.من از همان زمان که به تبريز آمدم به فکر فصل آينده هم بوده ام اما مسئولان باشگاه هيچ اعتنايي نمي کنند.من اين ايميلي که در زير مي‌آيد را به رييس باشگاه تراکتورسازي فرستادم و درباره شرايطم با او صحبت کردم. دوست دارم اين ايميل را در اختيار شما قرار دهم.


در متن ايميل توني به مسئولين تراکتورسازي آمده است:
رييس باشگاه تراکتورسازي من نامه شما در تاريخ چهار مي 2014 را دريافت کردم. بر خلاف آن چيزي که در ايميلتان بيان کرديد من در ايميل قبلي‌ام در تاريخ 28 آوريل 2014 پاسخ شما را دادم. در واقع اين شما بوديد که پاسخي به ايميل من نداديد. همان طور که مي‌دانيد درباره دو بار حضورم در باشگاه تراکتورسازي دو بار قرارداد امضا ‌کرده‌ايم. هر دو قرارداد به طور يک طرفه از طرف باشگاه لغو شد و باشگاه در هر دو قرارداد به طور کامل با من تسويه نکرده و به من بدهکار است.

 

من در طول فصل هميشه اعلام کرده‌ام که حاضرم براي امضاي قرارداد جديد با باشگاه تراکتورسازي به پاي ميز مذاکره بنشينم. موضوع اين است با توجه به اين که پاسخي از طرف شما دريافت نکردم و اين که موضع مالي شما مشخص نيست، شما به طور غير مستقيم مذاکرات من با باشگاه را به انتها رسانديد. علاوه بر اين با نهايت صداقت با توجه به آنچه در اين دو ايميل فرستاده شد به نظر مي‌رسد شما در حال تلاش بيهوده براي اين هستيد که نشان دهيد من مايل به حضور در تراکتورسازي نيستم و نمي خواهيد براي فصل آينده سرمربي باشگاه باشم.

همان طور که در ايميل قبلي‌ام نوشتم و در جلسه‌اي که با هم داشتيم گفتم شما بايد ابتدا بدهي‌تان را با من پرداخت کنيد و سپس براي مذاکره به صحبت بپردازيم.مي‌توانيم خيلي راحت درباره حضورم در باشگاه تراکتورسازي مذاکره کنيم. با توجه به رابطه عميقي که من با باشگاه تراکتورسازي دارم و نتايجي که در اين مدت کسب کرده‌ام اين موضوع خيلي سخت به نظر نمي‌رسد.


با انتشار اين نامه و صحبتهاي توني کار براي مديرعامل تراکتور سازي سخت شده است و وي هنوز جوابي به ابهامات موجود نداده است و شايد بعد از انتشار اين نامه از سوي توني مديرعامل اين باشگاه مجبور به پاسخگويي شود.


آنچه که مسلم است در صورت قطعي شدن جدايي توني از تراکتورسازي هواداران اين تيم مديرعامل تراکتور را مقصر اصلي اين جدايي خواهند دانست و همين مساله مي تواند باعث ايجاد حاشيه هايي براي اين تيم در فصل جديد شود.


هواداران تراکتورسازي از پرشورترين هواداران فوتبال هستند که هميشه در سرما و گرما از تيم محبوبشان حمايت کرده اند و انصاف نيست که با تصميمات غلط از شور و شوق اين عزيزان در حمايت از تيم محبوبشان کاسته شود.


هر تيمي آرزوي داشتن چنين هواداراني را دارد و چه خوب است که مسئولين اين باشگاه با حفظ توني اليويرا رضايت هوادارانشان را بدست بياورند تا اين تيم در فصل جديد بتواند با قدرت در رقابتها حاضر شده و حاشيه اي نداشته باشد.


به نظر مي رسد مشکلات موجود بين توني اليويرا و مسئولين اين تيم به اين راحتي ها قابل حل نباشد و به احتمال زياد بايد جدايي اين مربي پرتقالي را از اين تيم قطعي بدانيم.
اخبار ورزشی - آریا
 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------