پیغام خسرو حیدری در واكنش به درخواست قلعه نویی برای تمدید قرارداد



اخبار,اخبار ورزشی,باشگاه استقلال


 اخبار ورزشی - در ایران فقط استقلال؛
پیغام خسرو حیدری در واكنش به درخواست قلعه نویی برای تمدید قرارداد

هافبک ملی‌پوش استقلال که با تماس‌های معاون باشگاه برای مذاکره با قلعه‌نویی برای تمدید قرارداد مواجه شده بود پیغام داد که فعلا برنامه‌ای برای تمدید ندارد.

به گزارش جام نیوز، این روزها اخبار بسیار زیادی منتشر شده در مورد اینکه خسرو حیدری پیشنهادهای خارجی مناسبی دریافت کرده است و پس از رقابت‌های جام‌جهانی لژیونر خواهد شد.

اما با وجود اینکه هافبک آبی‌پوشان بسیار علاقه‌مند لژیونر شدن است، به حضور در لیگ‌های عربی اعتقادی ندارد و می‌خواهد در صورت لژیونر شدن فوتبال خود را در کشورهای اروپایی پیگیری کند.

خسرو حیدری پس از بازگشت از اردوی تیم‌ملی در آفریقای جنوبی طی گفتگویی که با معاون باشگاه استقلال داشت به این موضوع اشاره کرد که فعلا پیشنهادهای بالایی از چند تیم اماراتی و قطری دریافت کرده و حتی یک تیم چینی نیز علاقه‌مند به جذب او است ولی نمی‌خواهد به این کشورها برود و منتظر است تا پس از پایان جام‌جهانی پیشنهاد اروپایی دریافت کند.

هافبک ملی‌پوش استقلال که با تماس‌های معاون باشگاه برای مذاکره با قلعه‌نویی برای تمدید قرارداد مواجه شده بود پیغام داد که فعلا برنامه‌ای برای تمدید ندارد ولی اگر باشگاه طلب‌های او را پرداخت کند، قول می‌دهد که در ایران فقط برای استقلال بازی کند و اگر پس از رقابت‌های جام‌جهانی پیشنهاد اروپایی خوبی دریافت نکرد حتما قراردادش را تمدید کند.

 به همین علت گفته می‌شود پس از مشخص شدن هیأت‌مدیره جدید و مدیرعامل تسویه‌حساب با خسرو حیدری در اولویت قرار می‌گیرد تا این بازیکن به پیشنهاد استقلال برای تمدید قرارداد با خیال آسوده‌تری فکر کند.
 اخبار ورزشی - جام نیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------