راهی برای بازگشت رضاییان نیست/ اختیار تام به برانکو داده شده است



  اخبارورزشی,خبرهای  ورزشی,  رضاییان

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که باتوجه به نظر برانکو ایوانکوویچ دیگر راهی برای بازگشت رامین رضاییان نیست.

 به گزارش مهر، پندار خمارلو درباره جلسه روز گذشته مسئولان باشگاه با رامین رضاییان گفت: رامین رضاییان به خاطر مسائلی که در اردوی پیش از بازی با الوحده امارات در دوبی پیش آمد از سوی برانکو در اختیار باشگاه قرار گرفت. در این مدت که نزدیک به یک ماه می شود، رضاییان در تمرینات حضور نداشت. هم باشگاه با برانکو صحبت کرد و هم بعضی از هواداران درخواست داشتند در این ارتباط تجدیدنظر شود ولی نظر سرمربی  این بود که بازیکنان فعلی پرسپولیس، پاسخگوی نیاز تیم هستند.

 

وی افزود: برانکو به دلایلی که  مورد قبول باشگاه هم واقع شد گفت که نیازی به رضاییان ندارد. آقای طاهری هم دیروز عنوان کرد رضاییان می تواند تیم جدیدش را انتخاب کند و به خاطر اینکه او با باشگاه قرارداد دارد، بحثهای بعدی بین دو باشگاه صورت خواهد گرفت. (شرایط انتقال و مبلغ رضایتنامه)

 

مدیرروابط عمومی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که آیا راه دیگری برای بازگشت رضاییان وجود ندارد؟ گفت: دیروز برانکو عنوان کرد که از نظر فنی نیازی به رضاییان ندارد و نمی تواند پذیرای ایشان باشد. اگر بخواهیم به نظر سرمربی تیم احترام بگذاریم باید برانکو را نفر اول بدانیم. در باشگاه هم اختیار تام به برانکو داده شده است و خوشبختانه پرسپولیس در صدر جدول است. نمی توانیم بگوییم سرمربی را به عنوان نفر اول قرار می دهیم ولی نظرات خودمان را اعمال کنیم. باید به سرمربی تیم احترام بگذاریم تا بتوانیم شاهد موفقیت تیم باشیم.

 

خمارلو همچنین در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل الریان قطر در لیگ قهرمانان آسیا به رادیو تهران گفت: در بازی رفت، روز ما نبود. تیم الریان به جز آن سه توپ که روی دروازه پرسپولیس آورد موقعیت دیگری نداشت. برای بازی برگشت در تهران، راهی جز برد نداریم. خوشبختانه مقابل الوحده امارات هم در تهران بازی می کنیم. با اینکه هر دو بازی روزهای غیر تعطیل است، اما مطمئنم شاهد حضور یکپارچه هواداران پرسپولیس و فوتبال ایران خواهیم بود. خواهش من از تمام هواداران فوتبال این است که در ورزشگاه حضور یابند. پرسپولیس نیاز قطعی به برد مقابل الریان دارد. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------