آزادی و دوباره یک جشن قرمز/پرسپولیس به هدفش رسید و هواداران به حق‌شان



  اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,پرسپولیس

پرسپولیس عصر چهارشنبه جشن قهرمانی خود را در استادیوم آزادی برگزار می‌کند.

 طرفداران پرسپولیس پشت به پشت هم ایستادند و دست‌های‌شان بالا آورده‌اند. آنها را به هم می‌کوبند و بی توجه به هرچیز دیگری فقط سرود قهرمانی می‌خوانند. آنها امروز صحنه‌ای را تجربه می‌کنند که برای رسیدنش نه سال صبر کردند. نه سال برای آنها زمان زیادی بود. اما حالا که قهرمان شدند یادشان می‌آید که چطور زمین خورندند و بلند شدند و شادی امروز را حق‌ خودشان می‌دانند. امروز در استادیوم آزادی دوباره قرار است جشن قهرمانی برپا شود. چند فصلی بود که این جام در شهرستان‌ها بالای سر برده می‌شد و حالا امسال دوباره آزادی قرمزپوش قرار است نظاره‌گر این جشن بدون شک باشکوه باشد. 

 

دیروز و در حالیکه بیست‌وچهار ساعت تا بازی پرسپولیس و پدیده مانده بود، در خبرها آمد که شصت‌هزار بلیط فروخته شده و علاوه بر اینکه در طبقه پایینی صندلی‌ای برای فروش نیست، جایگاه‌های طبقه بالا نیز به سرعت در حال پر شدن هستند. این آمار نشان می‌دهد که در یک روز غیر تعطیل آزادی دوباره پر خواهد شد و این اتفاق اصلا غیرقابل پیش‌بینی نبود. پرسپولیس برای رسیدن به جایگاهی که امروز در آن قرار دارد، روزهای سختی را سپری کرد. فصل گذشته برای تیم برانکو به بدترین شکل ممکن شروع شد. آنها در انتهای جدول حضور داشتند و رفته‌رفته تبدیل به آن تیمی شدند که هیچکس فکرش را نمی‌کرد.

 

پرسپولیس سال گذشته تا یک قدمی جایگاه امروزش پیش رفت اما دستش از جام کوتاه ماند. در این فصل اما برانکو تیم خودش را تقویت کرد و بازیکنان جدی‌تر از هر زمان ممکن برای رسیدن به جام جنگیدند. حالا به آن رسیدند و بدون شک علاوه بر جام به برد در سه بازی آینده فکر می‌کنند. کسب پیروزی در بازی امروز و دو بازی آینده باعث می‌شود پرسپولیس لیگ شانزدهم رکورد امتیاز در تاریخ لیگ‌ برتر را برای خود کند و این اتفاق شیرینی قهرمانی آنها را دو چندان خواهد کرد.امروز روز پرسپولیس است و امروز روز پرسپولیسی هاست. 

 

 اخبار  ورزشی  -  خبر انلاین 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------